Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.
Kulturní standardy Nového Zélandu
Sládek, František ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikace novozélandských kulturních standardů z českého pohledu. Tyto standardy pak mohou společně s dalšími druhy interkulturního tréninku pomáhat českým obchodníkům, manažerům nebo podnikatelům, kteří pojedou pracovně na Nový Zéland nebo budou jednat s novozélandskými partnery. Identifikace novozélandských kulturních standardů je základním předpokladem pro efektivní komunikaci s Novozélanďany. Teoretická část práce se zabývá zejména vysvětlováním pojmů jako je kultura, sociální interakce nebo interkulturní dimenze. Praktická část je věnována základní charakteristice Nového Zélandu, novozélandské kultuře a společenské a obchodní etiketě. Jádrem celé práce je empirická část, kde se pomocí výzkumu snažím identifikovat novozélandské kulturní standardy z českého pohledu.
Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.
Kulturní standardy Francie
Dostálová, Eva ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Studie interkulturní komunikace a managementu je na vzestupu od 50. let, kdy si jednotliví vědci začali uvědomovat důležitost role kultury v mezinárodních vztazích. Předmětem studia této diplomové práce je právě kulturně podmíněné vnímání a chování Francouzů v aplikaci na business. Základní charakteristické prvky francouzské kultury byly identifikovány prostřednictvím studie výzkumů a zjištění předních vědců v oboru, tj. Geerta Hofstede a Fonse Trompenaarse, a následně za účelem detailnější analýzy kulturních rozdílů byl proveden kvalitativní výzkum založený na hloubkových rozhovorech se vzorkem 12 respondentů. Ti byli ochotni věnovat svůj čas a podělit se o své zkušenosti ze spolupráce s Francouzi, ať již přímo ve Francii nebo v přímé spolupráci s Francouzi v Česku. Existence bariér komunikace mezi oběma kulturami byla na základě výzkumu potvrzena, a výzkum kulturních odlišností byl tak opodstatněn. Výsledky výzkumu jsou interpretovány v sérii doporučení určené pro Čechy, které shrnují zjištěné fenomény.
Kulturní aspekty multilaterálního jednání na půdě OSN
Faldynová, Lada ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturními aspekty v multilaterálním mezinárodním jednání na půdě Organizace spojených národů. Cílem této práce je popsat a srovnat kulturní dimenze zvoleného vzorku kultur z prostředí OSN: české, italské a švédské kultury. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola je teoretickou a popisuje ty nejzákladnější východiska pro výzkum kulturních dimenzí. Druhá kapitola krátce představuje celou organizaci OSN a dále se konkrétně zaměřuje na její sídlo ve Vídni. Důraz je v práci kladen na třetí a čtvrtou kapitolu. Třetí kapitola charakterizuje národní kultury z pohledu kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho a Fonse Trompenaarse. Čtvrtá kapitola tvoří čistě praktickou část. Je tvořena závěry hloubkových rozhovorů provedených se zaměstnanci Stálých misí v OSN. Rozhovory kopírovaly strukturu kulturních dimenzí Hofstedeho a Trompenaarse a otázky byly zasazeny do pracovního prostředí Stálých misí při OSN. Tyto závěry jsou na konci práce porovnány s východisky, které definuje kapitola třetí.
Příležitost strukturální firmy v zahraniční expanzi na konkrétním příkladu ProfiPoradenství s.r.o
Drahorádová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Zralá, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem strukturální firmy a její expanzí na ruský trh. Popisuje princip fungování strukturální firmy, její příležitosti a rizika. Na příkladu vybrané firmy ukazuje možné vstupy firmy na trh zahraniční země a následně popisuje ruský trh a jeho obchodní principy. V závěru práce se věnuje informacím a osobním názorům vrcholných manažerů v daném odvětví.
Marketingová koncepce společnosti Giftisimo
Brišová, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři smysl marketingové koncepce podnikového řízení na příkladu společnosti Giftisimo s.r.o. a pomocí SWOT analýzy zhodnotit současnou pozici této společnosti na trhu, na kterém je geograficky aktivní. Bakalářská práce je rozdělena na 4 části. V úvodní části se na teoretické úrovni zabývám představením marketingové koncepce v kontextu ostatních koncepcí podnikového řízení, segmentací a positioningem, marketingovým mixem 4P a 4C, vztahovým marketingem jakožto významnou složkou koncepce marketingového řízení podniku a SWOT analýzou. Ve druhé části své bakalářské práce společnost Gftisimo představuji a uvádím její nastavení nástrojů, zmiňovaných v teoretické části. Soustředím se především na podtrhnutí těch přístupů, které souhlasí s marketingovým pojetím podnikového řízení. Pro utvoření komplexnějšího pohledu však zmiňuji i nejpodstatnější přístupy jiných koncepcí podnikového řízení, které tato společnost používá. Ve třetí části stručně charakterizuji konkurenční podniky (přímou konkurenci) na trhu, kde společnost Giftisimo geograficky působí. Čtvrtá část je věnována SWOT analýze společnosti Giftisimo vlastního zpracování. Při přípravě této bakalářské práce jsem čerpala z odborných knižních zdrojů a internetových stránek společností uváděných v této bakalářské práci. Své úvahy jsem dále konzultovala s pracovníky společnosti Gftisimo.
Vypracování podnikatelského záměru
Smolka, Jakub ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se věnuje nadefinování konceptu a struktury podnikatelského záměru. Koncepci tohoto záměru posléze aplikuje do praxe skrze projekt Rematch Games, který si klade ambici stát se podnikem, přinášejícím zisk skrze monetizaci videí na webové stránce Youtube. Skrze analýzu trhu a rizik a tvorbu finančího plánu, marketingového plánu a implementačního plánu práce odpovídá na otázku, za jakých okolností může být Rematch Games ziskovým podnikem a co je pro toto třeba udělat.
Postavení firmy ProCeram na trhu
Šťastná, Markéta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Porzerová, Klára (oponent)
Obsahem této práce je zhodnocení společnosti ProCeram. Práce se zaměřuje jak na vnitřní prostředí, tak na okolí společnosti. Charakterizuje základní faktory společnosti, analyzuje fungování, zdroje a schopnosti, silné a slabé stránky. Dále popisuje vnější vlivy, které na společnost působí. Posouzeno je také řízení lidských zdrojů společnosti. Výsledek práce je pak stanovení pozice ProCeramu na trhu a jeho konkurenceschopnosti.
Asijské kulturní standardy
Míková, Hana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na specifika dvou odlišných kultur. Jedná se o Japonsko a Českou republiku. Protože v dnešní době je komunikace mezi národy velmi důležitou aktivitou, je nutné se seznámit s jednotlivými specifiky těchto národů, aby bylo možné předejít možným nedorozuměním. V této práce popisuji nejprve kulturní odlišnosti těchto národů a odlišnosti v chování. Vycházím z Hofstedeho analýzy, jejíž platnost v současnosti ověřuji v praktické části. Ke konci práce přejdu ke konkrétní možné podobě jednání mezi těmito dvěma národy a nastíním možné problémy a způsob jejich vyvarování se.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.