Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup dítěte do školy z hlediska školní připravenosti v kontextu vnitřní reformy
Kasalová, Johana ; Tomková, Anna (oponent) ; Kargerová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice školní připravenosti a adaptace dětí na školní prostředí v kontextu současné vnitřní reformy školy. Teoretická část uvádí utváření klíčových kompetencí, proměny primárního vzdělávání a specifika práce s dítětem v počátcích školní docházky. Dále popisuje inovativní přístupy v řešení problematiky školní připravenosti a adaptace na školní prostředí. Část praktická analyzuje ve třech případových studiích kompetence škol z hlediska individualizace a vnitřní diferenciace. Na základě dotazníků a rozhovorů předkládá názory a zkušenosti učitelů se začleňováním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Klíčová slova: školní připravenost, individualizace, vnitřní reforma školy, klíčové kompetence, inovativní přístup ke vzdělávání Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
2 KASALOVÁ, Jana
2 Kasalová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.