Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Švábková, Eva ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.
Vývoj kurzu eura od vzniku společné měny po současnost
Cyrner, Pavel ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tématem práce je vývoj kurzu eura od vzniku společné měny do listopadu 2007. První část práce je věnovaná hlavním událostem, které předcházeli zavedení společné měny. Druhá část, rozdělená do třech období, je zaměřena na popis vývoje USD/EUR kurzu a stanovení pravděpodobných příčin tohoto vývoje na základě fundamentální a technické analýzy.
Zhodnocení aktuálního stavu připravenosti české ekonomiky na přijetí společné měny
Jirkovská, Jana ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce hodnotí připravenost České republiky na vstup do EMU. Hodnotí nominální i reálná konvergenční kritéria. Kromě hlavních ekonomických ukazatelů se zabývá změnami působnosti České národní banky, změnami Paktu stability a růstu a reformou veřejných financí schválenou v roce 2007. Stručně popisuje vývoj zahraničního obchodu ČR a jeho vliv na celkový rozvoj ekonomiky.
Využití faktoringu a forfaitingu v mezinárodním podnikání
Poláková, Barbora ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o faktoringu a forfaitingu jako nástroje financování mezinárodního obchodu, zabývá se charakteristikou jednotlivých typů produktů, výhodami a nevýhodami jejich použití a jejich vývojem na světovém trhu. Významnou kapitolu představuje výpočet nákladovosti a uvedení příkladů využití v praxi, stejně tak přehledné srovnání obou produktů.
Řízení nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu
Štencel, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá řízením nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu. První kapitola stručně popisuje historický vývoj outsourcingu. Druhá část práce rozebírá obecně výhody a nevýhody outsourcingu. Třetí část se věnuje outsourcingu z pohledu mezinárodní společnosti a charakterizuje nejčastější teritoria pro offshore outsourcing a jejich možné budoucí perspektivy. Ve čtvrté části práce je doporučen postup přechodu k outsourcingu a celý tento proces je zde rozdělen do několika fází. Pátou kapitolu tvoří praktický příklad outsourcingu velké mezinárodní společnosti.
Návrh rozvoje channel marketingu ve společnosti ASUS
Brabcová, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá channel marketingovou strategií společnosti ASUS, předního výrobce notebooků. Channel marketing se zabývá distribucí produktu od výrobce ke konečnému zákazníkovi, resp. motivací a podporou prodeje distribučních mezičlánků. Na základně podrobné analýzy IT trhu, distribučních kanálů, spotřebitelů a konkurence a na základě analýzy současného systému channel marketingu společnosti ASUS, je připraven nový návrh channel marketingové strategie.
Analýza českého mediálního trhu
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.
Vývoj kurzu eura od jeho zavedení po současnost
Hlaváč, Ján ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce ve své první části popisuje evropskou spolupráci a konvergenci v hospodářské a měnové oblasti. Druhá část je zaměřena na převážně deskriptivní hodnocení směnného kurzu eura s americkým dolarem. Vývoj kurzu je komentován na základě různých studií, odborných publikací a agenturních zpráv a pozoruje vliv očekávaného růstu ekonomik USA a Eurozóny a pohyby úrokových sazeb v těchto oblastech na vývoj směnného kurzu.
Interní komunikace ve Skupině ČSOB
Skálová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vnitropodnikové komunikace neboli interní komunikace. Na teoretická východiska navazuje praktická část zabývající se interní komunikací ve Skupině ČSOB. Po zmapování komunikačních toků následují návrhy na možná řešení, která by mohla komunikaci uvnitř Skupiny ČSOB zlepšit.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.