Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ověření Metodiky pro podporu individualizace předškolního vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Kováčová, Marie ; Opravilová, Eva (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je ověřit možnosti uplatňování empatie a akceptace při využití Metodiky pro podporu individualizace předškolního vzdělávání v podmínkách mateřské školy. V teoretické části je pojednáno individualizované vzdělávání v kontextu humanistické orientace s důrazem na empatii a akceptaci. Pozornost je věnována individualizovanému předškolnímu vzdělávání v proměnách času. Srovnávány jsou náměty z minulosti s požadavky současnosti a zahrnuta jsou specifika individualizace jednoho ze současných alternativních programů. Předkládány jsou modifikace forem individualizovaného vzdělávání a úvahy o úskalích pedagogického hodnocení v současné předškolní pedagogice. V praktické části je výzkumným šetřením ověřována Metodika pro podporu individualizace předškolního vzdělávání v podmínkách mateřské školy na základě pozorování vybraného vzorku dětí mateřské školy. Ověřování je doloženo na individuálních příkladech a završeno shrnutím poznatků o jejím přínosu pro rozvoj potencialit dětí s uplatňováním empatického a akceptující přístupu.
Ověření Metodiky pro podporu individualizace předškolního vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Kováčová, Marie ; Kropáčková, Jana (oponent) ; Opravilová, Eva (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je ověřit možnosti uplatňování empatie a akceptace při využití Metodiky pro podporu individualizace předškolního vzdělávání v podmínkách mateřské školy. V teoretické části je pojednáno individualizované vzdělávání v kontextu humanistické orientace s důrazem na empatii a akceptaci. Pozornost je věnována individualizovanému předškolnímu vzdělávání v proměnách času. Srovnávány jsou náměty z minulosti s požadavky současnosti a zahrnuta jsou specifika individualizace jednoho ze současných alternativních programů. Předkládány jsou modifikace forem individualizovaného vzdělávání a úvahy o úskalích pedagogického hodnocení v současné předškolní pedagogice. V praktické části je výzkumným šetřením ověřována Metodika pro podporu individualizace předškolního vzdělávání v podmínkách mateřské školy na základě pozorování vybraného vzorku dětí mateřské školy. Ověřování je doloženo na individuálních příkladech a završeno shrnutím poznatků o jejím přínosu pro rozvoj potencialit dětí s uplatňováním empatického a akceptující přístupu.

Viz též: podobná jména autorů
4 KOVÁČOVÁ, Markéta
2 KOVÁČOVÁ, Michaela
4 Kovačová, Monika
3 Kováčová, Marie
2 Kováčová, Marta
1 Kováčová, Martina
2 Kováčová, Michaela
1 Kováčová, Milena
3 Kováčová, Miroslava
4 Kováčová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.