Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění absolventů oboru produkce v tvůrčí praxi i v podnikatelské sféře za období 1990-2005
Haertlová, Radmila ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Po roce 1989 došlo v Československu, respektive v České republice k zásadním politickým, hospodářským a společenským změnám, které měly silný vliv na audiovizuální prostředí. Zatímco od roku 1945 měl monopol na výrobu audiovizuálních děl monopol pouze stát, začaly se po 1. lednu 1990 rodit soukromé podnikatelské subjekty, které chtěly participovat na českém, potažmo mezinárodním audiovizuálním trhu. To zcela změnilo možnosti uplatnění filmových a televizních profesionálů v praxi. Diplomová práce se soustředí na absolventy katedry produkce FAMU ve sledovaném období 1990 až 2008. Na základě rozsáhlého dotazníkového průzkumu a následných řízených rozhovorů lze poměrně kvalitně dešifrovat možnosti, které nové podmínky v Česku nabízejí i četnost jejich využití v profesní praxi absolventů. Z výsledků průzkumu je zřejmé, že co se týká absolventů katedry produkce, je jejich uplatnění v praxi a v oboru téměř stoprocentní, že se zvyšuje počet studujících, kteří vyjíždějí na zahraniční stáže, že se snižuje počet absolventů, kteří po absolutoriu vyhledávají zaměstnání ve veřejnoprávním (dříve státním) sektoru a spíše se realizují v soukromých firmách a že dochází k nárůstu producentských ambicí ? což je přirozené vzhledem k celkovému společenskému vývoji v naší zemi během sledovaného období. Tato práce by měla přispět k celkovému přehledu o možnostech uplatnění absolventu katedry produkce FAMU v praxi a její výstupy ulehčit i novým studentům orientaci v audiovizuálním prostoru.
Public Media Financing
Badač, Peter ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
V mojej práci sa zaoberám financovaním médií verejnej služby v Európe. V úvodnej časti predstavujem 6 rôznych modelov financovania médií a históriu jeho vývoja, ktorá je dôležitá v kontexte súčasného stavu v danej krajine. Predstavujem aj jednotlivých vysielateľov v každej krajine (televízie a rozhlasy) s ich stručnou charakteristikou. Konkrétne ide o modely a vysielateľov vo Veľkej Británii, Francúzsku, Nemecku, Maďarsku, Slovensku a Estónsku. Tiež hodnotím súčasnú situáciu v Českej republike a v záverečnej kapitole sa snažím aplikovať niektoré prvky z európskych modelov do českého prostredia a analyzovať ich vplyv na financovanie médií verejnej služby v ČR.
Vývoj snímacích technologií
Vach, Tomáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Ve své práci se zaměřuji na porovnání výhod a nevýhod použití
Kino-distribuční formáty současnosti
Příkaská, Barbora ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Kino-distribuční formáty současnosti se zabývá aktuální fází stavu digitalizace v České republice. Snaží se popsat současný vztah mezi digitální a analogovou technologií, vyjmenovává jejich výhody, nevýhody a uvádí možnosti kombinace obou technologií v jednotlivých fázích výroby filmu. Popisuje technické parametry související s přechodem z analogové na digitální projekci a snaží se zjednodušeně popsat současné dostupné vybavení pro digitální kina. Uvádí postoj státu k této problematice. Snaží se také zmapovat aktuální nabídku digitálních kamer s vysokým rozlišením.
Financování českého komerčního a nekomerčního filmu
Hrubý, Tomáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Bakalářská práce Financování současného českého komerčního a nekomerčního filmu se detailně zaobírá producentskými postupy, které vedou k získání financí na české snímky. V jednotlivých kapitolách se odděleně věnuje různým zdrojům, seřazeným dle důležitosti a velikosti. Hlavním zdrojem informací jsou rozhovory s důležitými producenty, vedoucími managery televizí a zástupci grantových komisí, kteří vysvětlují různorodé postupy vedoucí k zafinancování filmů. Práce také rozlišuje způsob financování mezi komerčními a nekomerčními filmy a sumarizuje výhody a úskalí jednotlivých soukromých a veřejných zdrojů, ze kterých se v současnosti české filmy finanují.
Interaktivní rozměr audiovizuální zábavy
Bareš, Jakub ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Finková, Veronika (oponent)
Účelem tohoto myšlenkového experimentu je navrhnout budoucí možné funkce, pravidla a koncepty pro sluchově a zrakově vnímatelná virtuální paradigmata, jejichž podoba a průběh vznikají současně s procesem v jejich uživatelích. Tyto úvahy by měly na jedné straně vycházet z historických odchylek od základního proudu médií filmu, videa a televize, které obohatily jejich vyjadřovací a emocetvorné schopnosti, a na straně druhé z massive multiplayer online games a obecně imerzivních realit, které umožňují hráči realizovat svoje schopnosti ve specifické roli.
Proměny televizního veřejnoprávního vysílání v éře digitalizace
Kubečková, Pavla ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Téma této bakalářské práce jsou proměny televizního veřejnoprávního vysílání v éře digitalizace. O tom, že televize v současnosti prochází velkými změnami, a to jak proměnou technologickou, tak i co se týká struktury obsahu, není pochyb. Proces digitalizace výrazně ovlivňuje nejen kvalitu obrazu a zvuku a množství televizních kanálů, ale také divácké návyky. Ačkoliv je digitalizace již v plném proudu, mnohé tyto změny jsou prozatím teprve v začátcích. Tato práce se má soustředit především na vysílatele veřejné služby, ale mnohé fenomény jsou společné pro komerční i veřejnoprávní Tv. Cílem této práce je podívat se na digitalizaci Tv vysílání jako na fenomén "shora", z obecného pohledu. Neklade si za cíl popsat specifika této problematriky v jednotlivých zemích (tedy ne ani v ČR).
Art kina, filmové kluby a problematika jednosálových kin
Žůrek, Tomáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Cílem mé práce je popsat současný stav artových kin a filmových klubů v České republice. Tradice těchto institucí trvá na našem území od konce padesátých let. V dnešní době v této oblasti probíhá řada změn, které se snažím analyzovat. V první části vymezuji pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Dále si všímám aktivit klubů a art kin do roku 1993, kdy vznikla Asociace českých filmových klubů. O její činnosti, stavu art kin a klubů píšu v kapitolách 4 a 5. Dále se zabývám fungováním jednosálových kin po dramaturgické i finanční stránce. Na závěr se zamýšlím nad budoucností těchto institucí v České republice, používám k tomu i srovnání s vývojem v zahraničí.
Proměna filmového diváka v době Internetu
Trojánek, Tadeáš ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Ve své bakalařské práci bych se chtěl pokusit nastínit, proč a jakým
Restart - cesta absolventského celovečerního filmu a spolupráce filmových škol v návaznosti na výuku filmové produkce
Stojáková, Karla ; Šuster, Jan (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Magisterská práce Restart pojednává o realizaci celovečerního absolventského debutu svou evropských filmových škol v návaznosti na výuku filmové produkce. Hodnotí vše, co se stalo na cestě k filmu Restart. Film byl nejen zrealizován a dostal se do kino distribuce doma i v zahraničí, ale také soutěžil na prestižních mezinárodních filmových festivalech a zaujmul světového sales agenta. práce popisuje jednotlivé fáze výroby filmu a za jakých podmínek byl projekt vyroben jako první evropský koprodukční studentký celovečerní film. Dále se práce zabývá studiem produkce na FAMU, čím je studium na FAMU jedinečné a co na FAMU naopak chybí. Pokouší se analyzovat dobré i nevyhovující a navrhuje možný přístup k výuce. Vysvětluje také důležité pojmy Triagle a Pitching. Ptá se, jaké jsou možnosti spolupráce se zahraničím již od dob studií a proč je v návaznosti na reálný život evropského producenta ideální začít koprodukovat filmy již ve škole.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.