|
Pozice firmy Phillip Morris na českém trhu
Kohoutová, Tereza ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat, definovat a zhodnotit postavení firmy Philip Morris na českém trhu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První část práce je věnována charakteristice společnosti Philip Morris, kde je čtenář obeznámen s historií a vývojem podniku, jeho cíly a strategií. Rovněž jsou představeny nejznámější značky cigaret, které Philip Morris nabízí. Značná část práce se zabývá tabákovým průmyslem. Je mu věnována druhá kapitola práce. Velká pozornost je upřena na regulativní opatření tabákových výrobků, jejichž obsah je pro budoucí vývoj podniku klíčový. Stěžejní část práce je soustředěna do třetí kapitoly, která se zabývá analýzou pozice Philip Morris na trhu tabákových výrobků. Pro dosažení cílů práce je zde uvedena charakteristika tabákového trhu v ČR a jeho spotřebitelů, identifikace hlavních konkurentů, finanční analýza a SWOT analýza podniku. Závěrečná čtvrtá kapitola shrnuje hlavní poznatky a zabývá se perspektivami na trhu tabáku a budoucím vývojem společnosti.
|