Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Communication Mix of a Selected Company
Janovský, Marián ; Gemmel, Pavol (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on communication mix of the selected company. It concerns communication tools, which are recently in use and subsequently on their improvements. It also contains specific suggestions for improvements or completion of communication tools. The main contribution of the bachelor thesis after its aplication for company should be increase of public awareness about its assortment of goods and increase of competitive advantage of company by means of marketing communication.
Marketingová strategie podniku
Janovský, Marián ; Heleš, Andrej (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na problematiku marketingovej stratégie podniku. Práca bola vytváraná v spolupráci so spoločnosťou Motor-Car Trenčín s.r.o., ktorá je autorizovaným predajcom automobilov značky Mercedes-Benz. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie teoretických poznatkov. Analytická časť práce slúži na analýzu spoločnosti a dotazníkové šetrenie. Návrhová časť práce obsahuje konkrétne návrhy na zlepšenia stávajúcej marketingovej stratégie spoločnosti v oblastiach produktu, ceny, distribúcie a komunikácie.

Viz též: podobná jména autorů
6 Janovský, Marek
15 Janovský, Martin
2 Janovský, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.