Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhledávací studie obchvatu obcí Nedvězí a Hněvotín
Zouharová, Marie ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vyhledávácí studie obchvatu obcí Nedvězí u Olomouce a Hněvotín. Obce se nachází v Olomouckém kraji, jihozápadně od Olomouce. Obchvat je řešen jako přeložka silnice II/570. Silnice je kategorie S7,5/90. Trasa je vedena severně od obce Nedvězí, poté prochází pod dálnicí D46 již existujícím podjezdem a poté jižně obchází obec Hněvotín. Zpracovány jsou jsou tři varianty, nejvhodnější je zpracována podrobněji. Navržený obchvat by snížil intenzitu dopravy v obcích a tím zvýšil bezpečnost.
Design of the road I/44 in stage Rapotín – Velké Losiny
Marušinec, Šimon ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this diploma thesis is a location study of the Rapotín and Velké Losiny bypass. The villages are located in the Olomouc region, Šumperk district. The bypass is designed as a relaying of existing road I/44. The main goal of the work is to reduce the traffic intensity and increase safety in the villages.
Design of the road I/44 in stage Velké Losiny – Kouty nad Desnou
Janoštiak, Matúš Ján ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the relaying of the road I / 44 that leads from Velké Losiny to Kouty nad Desnou. It is a A-road that starts in Mohelnice and leads through Jeseník to Poland. It deals with the non-compliance of flood protection measures with the local zoning plan, interference of the local zoning plan in recreational facilities, connection of the original state to the solved bypass and last but not least the replacement of two tunnels with lengths of about 800m.
Posouzení lidského činitele při obsluze vybraného stroje
Jakl, Tomáš ; Rozehnalová, Jana (oponent) ; Kotek, Luboš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na spolehlivost lidského činitele při obsluze výrobního stroje. V první části jsou uvedeny základní legislativní požadavky na bezpečnost a spolehlivost práce. Ve druhé části je pojednáváno o spolehlivosti lidského činitele spolu s popisem vybraných metod pro posouzení spolehlivosti lidského činitele. V závěru rešeršní části je pak uvedena navržená metodologie pro vyhodnocení lidského činitele pro výrobní proces. V praktické části je aplikována navržená metodologie na vybraný proces, což zahrnuje identifikaci rizik a výstupy z vybraných metod. V závěru práce jsou pak doporučeny preventivní opatření pro eliminaci zjištěných rizik.
Some point-free aspects of connectedness
Jakl, Tomáš ; Pultr, Aleš (vedoucí práce)
V této práci ukážeme Stoneovu větu o reprezentaci, která je také známa pod názvem Stoneova dualita, v bezbodovém kontextu. Předvedený důkaz je bezvýběrový, a protože se nemusíme starat o jednotlivé body, je mnohem jednodušší než původní důkaz. Ukážeme, že pro každý nekonečný kardinál κ jsou protějšky κ-úplných Booleových algebrer κ-bazicky nesouvislé Stoneovy framy. Také předvedeme přesnou charakterizaci morfismů, které jsou v ko- responenci s κ-úplnými Booleovskými homomorfismy. Ikdyž Booleanizace není obecně funktoriální, v části duality extremálně nesouvislých Stoneových framů funktoriální je a dokonce tvoří ekvivalenci kategorií. Na konci práce se zaměříme na De Morganovské (respektive extremálně nesouvislé) framy a ukážeme jejich novou charakterizaci pomocí jejich superhustých sublokálů. Naproti tomu jsou metrizovatelné framy, které nemají žádný netriviální su- perhustý sublokál, a proto nikdy není jejich netriviální Čech-Stoneova kom- paktifikace metrizovatelná. 1
Optimalizace rozhledových trojúhelníků v ČSN 73 6110
Kejvalová, Lucie ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou návrhových parametrů pro rozhledové trojúhelníky vozidel, chodců a cyklistů normy ČSN 73 6110. Vymezuje se na dvě hlavní kapitoly, jimiž jsou Rozbor problému a Vlastní analýza. První kapitola se zaměřuje na některé z nejčastějších používaných technických nebo odborných výrazů k problematice týkající se této práce. Druhá kapitola přináší zhodnocení a možné úpravy a optimalizace, které mohou vést ke zlepšení rozhledových poměrů ve vybraných oblastech. V závěru jsou shrnuty poznatky, kterých bylo dosaženo v průběhu zpracování práce.
Studie mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152
Glosová, Vanda ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní řešení mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152 u obce Modřice, která leží v okrese Brno-venkov v Jihomoravském kraji. V rámci práce byly navrženy celkem čtyři varianty a následně zpracovány formou studie. Cílem návrhu je zlepšení dopravní situace a bezpečnosti provozu, a to z důvodu tvoření front na větvích mimoúrovňové křižovatky při dopravní špičce, což je zapříčiněno silným provozem na silnici II/152.
Optimalizace návrhových prvků ČSN 73 6056
Závadská, Andrea ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se všeobecně zabývá základním podkladem k návrhu parkovacích stání, kterým je norma ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Cílem práce bylo nalézt parametry, které je možné od posledního vydání normy v roce 2011 aktualizovat. Základem k dosažení tohoto cíle byla podrobná rešerše stávající ČSN 73 6056, jejího předchozího vydání a vybraných zahraničních norem Evropských států. Možným parametrem ke změně je na základě analýzy nově vyrobených automobilů velikost směrodatného vozidla. Dále úprava určitých typů stání, a to dle typu řazení a doby, po kterou je vozidlo zaparkováno. Veškeré výsledky pro stanovení dosažených závěrů jsou uvedeny v přílohách.
Studie úrovňové křižovatky silnici I/52 a II/152 u obce Želešice
Polanský, Štěpán ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní návrh přestavby stykových křižovatek, které jsou součástí mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152 u obce Želešice. Stávající stykové křižovatky jsou kapacitně nevyhovující a vznikají zde dlouhé fronty. Práce obsahuje návrh 3 variant, které hledají různá řešení zvýšení kapacity úrovňových křižovatek. Součástí práce je dopravní průzkum, stanovení intenzit dopravy, kapacitní posouzení stávajícího stavu a navržených variant.
Technické studie silnice I/23 - obchvat Zakřan
Píštěk, Petr ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie I/23 – obchvat Zakřan. Obec se nachází v Jihomoravském kraji. Obec leží 25km západně od krajského města Brno. Cílem studie je vyhledat vhodnou variantu, která projde jižně od obce Zakřany. Zároveň bylo požadováno vyhnout se zalesněným oblastem. Výsledná varianta, která vzešla z dalších dvou navržených, prochází zemědělským území. Při projekci byl brán ohled na územní plán dotčených katastrů obcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.