Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní galerie
Žák, Ondřej ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a posouzení nosné konstrukce obchodní galerie. Objekt je navržen jako trojpodlažní, obdélníkového půdorysu s plochou střechou. Konstrukce je tvořena ocelovými rámy a spřaženými stropními deskami. Jsou navrženy dvě varianty řešení - varianta s plochou střechou a přímou střední galerií, ztužená tuhými ocelovými rámy a varianta s kruhovým vnitřním atriem zastřešeným kopulí, ztužená pomocí táhel.
Nosná ocelová konstrukce rozhledny
Klimeš, Pavel ; Šmak, Milan (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce rozhledny s výškou 25 m, která je situována v lokalitě Žabčice. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Cílem práce bylo stanovit zatížení rozhledny (stálé, užitné a klimatické), jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2012.0 a pomocí ručního výpočtu pak posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení. Autor práce se zaměřil na klimatická zatížení – vítr a námrazu, které byly stanoveny dvěma postupy pomocí norem ČSN EN 1991-1-4, ČSN EN 1993-3-1 a ČSN ISO 12494. Obě řešení byla vyhodnocena a pro méně příznivé z nich bylo provedeno statické posouzení.
Studie přesnosti stabilitního výpočtu
Sotulář, Jiří ; Pilgr, Milan (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přesností stabilitního výpočtu tlačených prutů. Ztráta stability vzpěrem je určována pomocí několika metod, které jsou vzájemně srovnávány. Práce je členěna do tří částí, které na sebe navazují. První část se zabývá teorií výpočtu ztráty stability vzpěrem. Je zde popsáno postupné řešení analytického výpočtu reálného prutu a závěrečné srovnání ideálního, imperfektního a reálného prutu. Dále je stručně uvedeno řešení vzpěru pomocí softwaru. Ve druhé části práce je provedena verifikace základních vzpěrnostních systémů vybranými výpočetními systémy a početními řešeními. Výsledky verifikace jsou pro každý zkoumaný prvke či systém shrnuty do závěrečných tabulek a grafů. Ve třetí části je proveden návrh a statické posouzení nosných prvků halové skladovací konstrukce. Na prvcích namáhaných na vzpěr jsou aplikovány poznatky z předchozích výpočtů a šetření.
Ocelová konstrukce autosalonu
Sztulová, Petra ; Štrba, Michal (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh a posouzení ocelové konstrukce autosalonu. Objekt je jednopodlažní, obdélníkového půdorysu o rozměrech 15 x 30 m a výšky 7 m. Konstrukce je tvořena střešním pláštěm, vaznicemi, vazníky, sloupy a obvodovým pláštěm ze skla.
Zastřešení autobusového nádraží s provozní budovou ve Vrchlabí
Vondráček, Vít ; Hron, Lukáš (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem řešení bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce autobusového nádraží ve Vrchlabí. Ta je řešena jako spolupůsobící ocelový skelet provozní budovy s konstrukcí venkovního zastřešení nástupiště Návrh byl uvažován ve čtyřech variantách pro provozní budovu. Sledována potom byla především tíha celé této dílčí konstrukce i s ohledem na střešní plášť. Vybraná varianta je pak zakomponována do rozsahu celé konstrukce. Návrh a posouzení bylo provedeno dle platných norem s využitím výpočetního programu Scia Engineer.
Víceúčelová hala v Holicích
Rückerová, Eva ; Hron, Lukáš (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením konstrukce zastřešení víceúčelové haly v Holicích. Půdorysné rozměry haly jsou 28 x 45 m. Výška haly je 11,28 m. Zastřešení je řešeno ve třech variantách. Konečné řešení je zpracováno pro jednu variantu. Hlavním nosným prvkem je příčná vazba tvořena obloukovým nosníkem z lepeného lamelového dřeva. Vazníky jsou od sebe vzdáleny 5 m a propojeny vaznicemi. Stabilitu konstrukce zajišťují tři pole ztužidel. Systém opláštění tvoří krokve, bednění je z OSB desek, které nesou střešní plášť.
Nosná konstrukce atypického rodinného domu ve Vrchlabí
Vondráček, Vít ; Hron, Lukáš (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce atypického rodinného domu ve Vrchlabí. Konstrukce je řešena jako spolupůsobící vícepodlažní ocelový skelet s betonovým jádrem. Návrh byl uvažován ve čtyřech variantách pro celou konstrukci. Varianty kombinovali užití oceli, oceli a dřeva s uvažováním konstrukce tuhé v jednom, nebo v obou směrech. K vybrané variantě byla uvedena alternativa ocelobetonové stropnice. Návrh a posouzení bylo provedeno dle platných norem s využitím výpočetního programu Scia Engineer.
Nádražní hala
Dušková, Jitka ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce nádražní haly, a to ve dvou variantách. Daný objekt je situován do intravilánu města Ústí nad Orlicí. Ocelovou konstrukci tvoří střední loď o rozměrech 30,0 x 30,0 m, a dvě vedlejší přisazené lodi o rozměrech 18,0 x18,0 m. Budova je ve střední lodi dvoupodlažní, výšky 12,4 m a přisazené lodi jsou jednopodlažní výšky 5,5 m. Nosný systém budovy tvoří příčné sloupové vazby, které jsou složeny z trubek. Příčné vazby jsou uloženy na vetknutých sloupech. Výpočet konstrukce je proveden pomocí programu Scia Engineer 2010 a ručním výpočtem.
Celní sklad v Uherském Brodě
Šotkovský, Jakub ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce bylo vypracovat návrh a posoudit ocelovou konstrukci celního skladu v Uherském Brodě. Jedná se o jednolodní halu se sedlovou střechou s půdorysnými rozměry 30 x 42 m a výškou 8 m. Sklon střešní roviny je 7,595 °. Hlavní nosný konstrukční systém haly tvoří 8 příčných rámových vazeb. Hala je opláštěna sendvičovými izolačními panely Kingspan. Celá ocelová konstrukce je z oceli S 235.
Autobusové nádraží
Šotkovský, Jakub ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce bylo vypracovat variantní návrh a posoudit nosnou ocelovou konstrukci zastřešení autobusového nádraží ve tvaru hyperbolického paraboloidu. Byly vypracovány 2 varianty, z nichž jedna byla vybrána jako vhodnější a pro tuto byly zpracovány detaily a výkresová dokumentace. U obou variant jsou jako krytina použity skleněné tabule. Konstrukce jsou z oceli S 235J0.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.