Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení nového výrobku na trh
Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu kontaktních čoček značky ACUVUE na český trh. Práce je rozdělena do tří částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Praktická část analyzuje postup zavedení nového typu kontaktních čoček ACUVUE v divizi Vision Care firmy Johnson & Johnson, s.r.o. na český trh. Závěrem práce je zhodnocení marketingové strategie divize Vision Care a stanovení doporučení, jak strategii zavedení produktu do budoucna zlepšit. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů divize Vision Care zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod
Horáčková, Andrea ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza systému zaměstnaneckých výhod je především uvedení do problematiky zaměstnaneckých výhod, přiblížení daňové optiky jednotlivých oblastí nepeněžního odměňování a současného poskytování benefitů v České republice. Dílčími cíli jsou teoretický rozbor této oblasti řízení lidských zdrojů, seznámení se systémem zaměstnaneckých výhod v konkrétní společnosti a na závěr představení změn, které nastanou plánovanou reformou daňového systému v roce 2008.

Viz též: podobná jména autorů
2 Horáčková, Agáta
2 Horáčková, Alena
1 Horáčková, Alice
3 Horáčková, Aneta
5 Horáčková, Anna
2 Horáčková, Annie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.