Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika supervize realizované v základních školách z pohledu supervizora
Hoppe, Dominika ; Pavlas Martanová, Veronika (vedoucí práce) ; Vozková, Anna (oponent)
Záměrem diplomové práce je zmapovat, jak je supervizory vnímán a posuzován supervizní proces na základních školách. Snahou práce je také upozornit na význam supervize pro pedagogy hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část se zprvu zaměřuje na pojmové vymezení supervize, její funkce, formy, účastníky a supervizní kontrakt, dále se zabývá rizikovými a etickými aspekty supervize. Následující kapitola teoretické části se věnuje supervizi na základních školách a specifickým aspektům, které vnáší školství do supervizního procesu. Dále se zabývá přínosy a limity supervize v prostředí škol. Teoretická část je zakončena pohledem na výzkumy supervize realizované na českých školách. Empirická část představuje kvalitativní výzkum mířící na supervizní zkušenosti supervizorů na základních školách. Výsledky výzkumu nám ukázaly názory supervizorů v otázce povinné implementace supervize do škol. Z nich je patrné, že většina je spíše pro doporučování této služby než pro povinné zavádění, přičemž menšina je pro zavedení povinné supervize. Motivace supervizorů pro vstup do škol se dají shrnout do tří oblastí - přínosy pro supervidované, případně cílové klienty, osobní motivy a finanční jistota. Ve výzkumu se ukázaly minimální zkušenosti supervizorů se soukromou sférou školství a rozmanitost pohledů jednotlivých...

Viz též: podobná jména autorů
1 Hoppe, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.