Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerské kompetence řídících pracovníků mateřských škol v České republice
Honová, Pavla ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou manažerských pozic řídících pracovníků mateřských škol. Vychází ze současných potřeb mateřských škol ukotvit problematiku manažerských kompetencí k jednotlivým pozicím řídících pracovníků v tomto typu školy, zejména v souvislosti s jejich dalším vzděláváním a hodnocením. Cílem práce je analyzovat a stanovit klíčové manažerské kompetence, které jsou pro výkon jednotlivých řídících funkcí v mateřských školách podstatné a významné. Úvodní část je zaměřena na uchopení teoretických přístupů. Výzkumná část přináší k problematice kompetencí některá zjištění, navrhuje kompetenční model pro manažerské pozice v mateřských školách, a přispívá k objasnění současných vzdělávacích potřeb jejich řídících pracovníků. V závěru přináší doporučení ke zřizovatelům, ředitelům a dalším vedoucím pracovníkům mateřských škol, případně vzdělávacím centrům pro celoživotní vzdělávání.
Manažerské kompetence řídících pracovníků mateřských škol v České republice
Honová, Pavla ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou manažerských pozic řídících pracovníků mateřských škol. Vychází ze současných potřeb mateřských škol ukotvit problematiku manažerských kompetencí k jednotlivým pozicím řídících pracovníků v tomto typu školy, zejména v souvislosti s jejich dalším vzděláváním a hodnocením. Cílem práce je analyzovat a stanovit klíčové manažerské kompetence, které jsou pro výkon jednotlivých řídících funkcí v mateřských školách podstatné a významné. Úvodní část je zaměřena na uchopení teoretických přístupů. Výzkumná část přináší k problematice kompetencí některá zjištění, navrhuje kompetenční model pro manažerské pozice v mateřských školách, a přispívá k objasnění současných vzdělávacích potřeb jejich řídících pracovníků. V závěru přináší doporučení ke zřizovatelům, ředitelům a dalším vedoucím pracovníkům mateřských škol, případně vzdělávacím centrům pro celoživotní vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.