Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití samokrmítkových systémů pro okounovité ryby
HOMOLA, Ondřej
Tato diplomová práce zkoumala využití samokrmítkových systémů v intenzivním chovu candáta obecného a okouna říčního sloužících k optimalizaci produkce těchto druhů ryb. Při experimentu s candátem byl zkoumán vliv různých způsobů podávání krmiva včetně dotykových samokrmítek na produkční ukazatele a potravní chování. Při experimentu s okounem byl zkoumán vliv hustoty obsádky na produkční ukazatele a potravní chování při krmení dotykovými samokrmítky.
VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ
Bierská, Tereza ; Homola, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro digitální zrcadlovku a také smartphone. Filtry vytvářejí deformaci obrazu, která je způsobena broušeným sklem a tvoří tak celkovou vizuální podobu značky. Dále práce zahrnuje logotyp, vizitky a webové stránky prezentující výrobky designérek.
Testování užitkovosti meziplemenných kříženců lína obecného.
HOMOLA, Ondřej
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení užitkových vlastností jako je růst, přežití a jateční výtěžnost u kříženců vybraných plemen lína obecného. V testu byli použiti kříženci těchto plemen lína; Vodňanské (V), Táborské (T), Maďarské (M) a Hlubocké (H), které sloužilo jako mateřské plemeno. Jako kontrola bylo použito plemeno zlatého lína.
Acid Drop Age
Homola, Ondřej ; Meduna, Marek (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Procházím okny prohlížeče jako za starých dobrých časů návštěvník Wunderkabinettu. Zkrátka, materiálu k práci v současném umění přehršle. Kde však začít? Povolat pomyslného Hastingse v umění není lehká věc, tož teď babo raď! Co označit za ústřední motiv? Leckdy bývá současné umění těžko srozumitelné. Může to být tím, že současné umění (stejně jako dříve) vyžaduje, nebo si nárokuje od recipienta aktivní znalost nejen uměleckého kontextu, ale celkově i trendů, chování a jevů napříč všemi žánry činností současného člověka? V době schváleného lenošství je tedy nad slunce jasné, že současné umění může působit nelogicky nebo zmateně. Jak již bylo řečeno, v současné době se umění obecně i spolu s umělci ocitlo v pomyslné spáře, recept na jeho přiblížení tedy může spočívat v naší schopnosti připustit si, že umělec dneška je přímo inspirován vším co se kolem něj děje, tedy ne jinak než jak život prožívají „neumělci“. Naším úkolem je tedy jít s kůží na trh a tam rozbalit to, co si doma nebo v ateliéru urputně pěstujeme a tvoříme.
Možné hranice aranže
Homola, Ondřej ; Zálešák, Jan (oponent) ; Franta, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce hledá meziprostor v zaměňování artefaktu a instalace a mezi prácí umělce a “architekta výstavy” se záměrem zpochybnit roli autorství uměleckého díla a polemizovat nad jeho hodnotou. Kolážovým přístupem spojuje galerijní prostor, aranžerství a artefakt. Odvolává se na modernologický a archívní obrat v současném umění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 HOMOLA, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.