Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 170 záznamů.  začátekpředchozí161 - 170  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prostředí pro animaci algoritmů - interpret a řízení animace
Římský, Pavel ; Holan, Tomáš (oponent) ; Kryl, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o některých hlavních komponentách softwarového projektu AAnim. Projekt AAnim je prostředí (vytvořené v jazyce Java) pro vizualizaci algoritmů, které umožňuje psát vlastní programy v pseudokódu (jazyk AL), krokovat je, nastavovat breakpointy, sledovat hodnoty proměnných pomocí tabulky i pomocí obrázku, měnit hodnoty proměnných za běhu algoritmu a ukazovat průběh výpočtu konkrétních algoritmů ve speciálním panelu (tzv. animátoru). Hlavní důraz byl kladen na snadnou rozšiřitelnost - jazyk AL lze rozšiřovat o nové funkce, procedury a datové typy (pomocí tzv. modulů), lze přidávat nové zobrazovače proměnných a animátory. Tato práce pojednává o správci modulů, interpretu, řízení animace, editoru kódu, hlavních aspektech GUI a shrnuje zkušenosti autora nabyté při tvorbě tohoto projektu.
Systém pro správu versí
Foltýn, Michal ; Tůma, Petr (oponent) ; Holan, Tomáš (vedoucí práce)
Systém pro správu versí VCS sleduje veškerou práci a změny na množině textových souborů, typicky při implementaci softwaru a dovoluje více vývojářům, kteří od sebe mohou být vzdáleni, spolupracovat. Systém zjednodušuje práci vývojovým týmům při správě více dokumentů a dovoluje jim sledovat změny, které na dokumentech proběhly. Systém je postaven na architektuře klient/server a umožňuje práci v síti i lokálně na jednom počítači. Dovoluje připojení více uživatelů zároveň. Systém je navržen pro platformu Microsoft Windows.
Editor rozložení klávesnice pro Windows
Baroch, Václav ; Jákl, Vojtěch (oponent) ; Holan, Tomáš (vedoucí práce)
V předložené práci studujeme podporu uživatelského klávesnicového rozložení ve Windows během jeho 20 let vývoje. Výsledkem práce je program Kledit, umožňující vytvářet vlastní rozložení klávesnice pro Windows XP.
Prostředí pro animaci algoritmů - překladač a práce s daty
Štěpán, Petr ; Holan, Tomáš (oponent) ; Kryl, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje některé z hlavních komponent softwarového díla AAnim. Program AAnim poskytuje prostředí pro prohlížení a vývoj vlastních programů v jednoduchém, Pascalu podobném jazyku AL. Programy v AL mohou být krokovány, lze zobrazovat i měnit hodnoty jejich proměnných pomocí tabulky proměnných i pomocí pokročilejších zobrazovačů a editoru typu. Specializovanější animaci prováděného programu obstarávají vizualizační moduly, tzv. animátory. K algoritmu lze z prostředí AAnimu vytvořit a dále používat a spravovat pojmenovaná vstupní data (vstupní sady proměnných) a konfigurace animátoru. AAnim je rozšiřitelný o moduly, které přidávají do AL nové typy, funkce a procedury, a animátory. V této práci jsou popsány tyto hlavní součásti AAnimu: překladač, jednotná správa dat algoritmu, editory a zobrazovače typu a animátory.
Harmonická analýza skladby
Hradecký, Tomáš ; Holan, Tomáš (oponent) ; Obdržálek, Jan (vedoucí práce)
Práce popisuje známé poznatky teorie ladění a na jejich základě navrhuje algoritmus pro dynamické přirozené ladění. Nedílnou součástí práce je software Přelaď, který obsahuje následující funkce: načtení hudební skladby v podobě MIDI souboru; vkládání instrukcí mikroladění a export výsledku opět jako MIDI soubor; roztřídění tónu na melodické a harmonické na základě uživatelsky nastavitelných; kritérií automatický návrh změn ladění v pruběhu skladby s cílem dosažení přirozených intervalu v akordech; možnost uživatelské korekce výsledného návrhu automatického přeladění; genetický algoritmus pro hledání suboptimálního nastavení vah kritérií a prahu pro analýzu melodických a harmonických tónu. Text práce obsahuje popis známých ladění, vysvětlení pojmu harmonický a melodický tón, popis formátu MIDI souboru a popis funkcí programu Přelaď. Popsán je také algoritmus automatického doplnění přirozeného ladění a genetický algoritmus pro hledání suboptimálního nastavení vah kritérií pro analýzu melodických a harmonických tónu. Součástí textu práce je také uživatelská a programátorská dokumentace k programu Přelaď.
Boti do Unreal Tournamentu s emočním modelem.
Bída, Michal ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím emocí v umělé inteligenci v počítačových hrách. Bude zkoumán možný přínos emocí pro umělou inteligenci z hlediska lepší imitace lidského chování. Cílem práce je implementace emočního modelu v prostředí hry Unreal Tournament (projekt UT Emotion Bots) a zhodnocení jeho vlastností a vhodnosti pro simulaci emocí v FPS hrách. Práce dále představí platformy použité při vývoji UT Emotion Bots a zhodnotí jejich vhodnost pro vývoj umělé inteligence.
Makroprocesor
Hlaváček, Luděk ; Žemlička, Michal (oponent) ; Holan, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat univerzální makroprocesor. Vytvořený makroprocesor dovoluje používat běžné funkce, jako je podmíněné vyhodnocování, vkládání souborů, definice uživatelských maker a manipulace s makry. Dále je možné měnit nastavení makroprocesoru za běhu pomocí vestavěných příkazů a předefinovat vestavěné příkazy. Součástí je i několik demonstračních příkladů. Práce obsahuje také srovnání s existujícími makroprocesory a stručně popisuje vývoj v této oblasti. Popsány jsou také obecné principy zpracování maker.
Program pro tisk not
Hanslík, Ondřej ; Parízek, Pavel (oponent) ; Holan, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace aplikace, která dokáže převést MIDI data do notového zápisu vhodného pro tisk. Samozřejmostí je správné rozdělení hudebního dokumentu do stránek a splnění notačních standardů. Aplikace bude nabízet následující funkce: - práci s libovolným MIDI souborem splňujícím specifikaci SMF - možnost vybrat, které party budou z MIDI souboru načteny - široké možnosti editace načteného dokumentu - podpora většiny používaných hudebních značek - různé způsoby rozdělení dokumentu do stránek - záhlaví a zápatí stránky Aplikace bude postavena na platformě .NET Framework, implementačním jazykem bude C#.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 170 záznamů.   začátekpředchozí161 - 170  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.