Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení Marketingového fondu v ČR k podpoře zemědělského a potravinářského sektoru
Moudrá, Erika ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ehlová, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá ve své teoretické části trhem českých potravin,jejich propagací a možnostmi zlepšení v kontextu založení Marketingového fondu po vzoru Rakouska a Německa. Poukáže na některé již osvědčené mechanismy aplikované Vinařským fondem ČR. Samostatná kapitola je věnována Potravinářské komoře České republiky, která je svou 20ti letou historií neodmyslitelnou součástí potravinářského trhu a jedním z hlavních propagátorů založení Marketingového fondu v ČR. Další kapitoly jsou věnovány rakouskému modelu marketingového fondu (Agramarkt Austria AMA) který osvědčeně funguje od doby vstupu Rakouska do Evropské unie a rozboru implementace fondu do českého prostředí.
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Teplá, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu značky Mary Kay na kupní chování zákazníků trhu B2C pomocí modelu customer-based brand equity a nástroje ColourMind používajícím barvově-slovní asociační metody CWAT. Jejím cílem je zjištění vnímání hodnoty značky a faktorů, které nákupní chování zákazníků této značky ovlivňují. Teoretická část je zaměřena na spotřební trhy B2C, značkovou politiku, zákazníky a jejich kupní chování. Praktická část se zabývá identifikací společnosti Mary Kay, analýzou determinantů a vyhodnocením jejich vlivu na kupní chování zákazníků.
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Hronová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum s pomocí metod Mystery Aktivit ve sféře spotřebních družstev. Nastiňuje vývoj spotřebního družstevnictví v České republice a historický vývoj vzniku Jednoty, OD Tábor. Praktická část je realizována v obchodních jednotkách Jednoty, OD Tábor, konkrétně v prodejnách zařazených do obchodního řetězce COOP TIP. Marketingový výzkum byl zaměřen na zjištění úrovně obsluhy a kvality nabídky zboží. Analyzované informace byly podkladem pro komparaci získaných výsledků z výzkumu jednotlivých prodejen a pro formulaci opatření na zvýšení efektivity marketingových činností spotřebního družstva Jednota, OD Tábor.
Význam Category managementu pro prodej
Bogdanova, Tatiana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam Category managementu pro prodej má za cíl analyzovat vhodnost a efektivitu pravidel a postupů Category managementu, popsaných v odborné literatuře v praxi, na příkladu dvou prodejen. Pomocí nabytých znalostí tak budou závěrem navržena adekvátní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity spolupráce mezi společnosti Nestlé Česko s.r.o. a maloobchodními řetězci tradičního trhu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Analýza podnikatelského subjektu, jeho konkurenceschopnosti a pravidel pro jeho franchisové využití. Zpracování návrhu provozního manuálu pro vybraný podnikatelský subjekt.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Holický, Martin ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma Značka jako nehmotné aktivum firmy jsou vyloženy důležité pojmy, nástroje a metody, týkající se dané problematiky. Získané teoretické poznatky o nehmotném majetku, oceňovacích metodách a hlavně o značce, jejích prvcích a funkcích, jsou základem pro část praktickou. Předmětem praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků z oblasti oceňování značky jako nehmotného aktiva firmy. Cílem této části je představení společnosti a především stanovení hodnoty ochranné známky a její řízení ve společnosti DataLife, s. r. o.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Bukač, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti oceňování značky a následnou aplikaci na konkrétním příkladu v rámci vybrané firmy. Cílem této části je představení společnosti ePack s.r.o. a prvků značky, které daná společnost využívá. V posledním kroku budou představeny a popsány použité metody oceňování nehmotného majetku a vypočítány hodnoty k použitým metodám.
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Gráfová, Adéla ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě analýzy tabákových společností působících na českém trhu a komparace mezinárodních marketingových standardů zhodnotit reálný stav současné samoregulace v oblasti marketingové komunikace. Analyzovat budu hlavní subjekty působící na českém tabákovém trhu, etické kodexy a podrobněji se zaměřením na mezinárodní marketingové standardy. Na závěr práce provedu marketingový výzkum a ověřím, zda společnosti dodržují interní pravidla, která mají v současné době nastavena.
Inovace produktového portfolia vybrané společnosti
Makovičková, Martina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kůdela, Tomáš (oponent)
Obsahem diplomové práce je analýza produktového portfolia společnosti ECS Invention spol. s r. o. a návrh jeho inovace. Součástí jsou také doporučení týkající se produktového portfolia. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje teoreticko-metodologickým východiskům strategického marketingu a inovací. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe.
Strategie brand managementu ve službách
Holasová, Kristýna ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá značkovými programy, které fungují v České republice. Teoretická část obsahuje základní teoretická východiska brand managementu, marketingového výzkumu a tvorby jeho plánu. Dále jsou v práci rozebrány jednotlivé značkové programy, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i národní a regionální. Na tuto část navazuje marketingový výzkum, který se zabývá spotřebním chováním respondentů, znalostí evropských značkových programů a oblíbeností pivovaru Poutník. V závěrečné části je uvedeno doporučení, zda usilovat o získání značky a návrhy na šíření chráněného zeměpisného označení "České pivo".

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.