Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití vhodných metod ekonomické a strategické analýzy k rozpoznání rizik vybraného podnikatelského subjektu
Papšo, Michal ; Teplá, Zuzana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavným účelom diplomovej práce je riziková analýza prepravnej spoločnosti JAPO-Transport, s. r. o. pomocou vybraných metód ekonomickej a strategickej analýzy na rozpoznanie rizík. Diplomová práca je rozdelená na päť častí. Prvá obsahuje popis skúmaného podniku, druhá časť obsahuje analýzy súčasného stavu. Tretia časť stanovuje problémy a ciele, vo štvrtej časti sú popísané teoretické východiská. Piata časť obsahuje identifikáciu rizík a návrhy na opatrenia voči rizikám.
Použití vhodných metod ekonomické a strategické analýzy k rozpoznání rizik vybraného podnikatelského subjektu
Papšo, Michal ; Teplá, Zuzana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavným účelom diplomovej práce je riziková analýza prepravnej spoločnosti JAPO-Transport, s. r. o. pomocou vybraných metód ekonomickej a strategickej analýzy na rozpoznanie rizík. Diplomová práca je rozdelená na päť častí. Prvá obsahuje popis skúmaného podniku, druhá časť obsahuje analýzy súčasného stavu. Tretia časť stanovuje problémy a ciele, vo štvrtej časti sú popísané teoretické východiská. Piata časť obsahuje identifikáciu rizík a návrhy na opatrenia voči rizikám.
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Teplá, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu značky Mary Kay na kupní chování zákazníků trhu B2C pomocí modelu customer-based brand equity a nástroje ColourMind používajícím barvově-slovní asociační metody CWAT. Jejím cílem je zjištění vnímání hodnoty značky a faktorů, které nákupní chování zákazníků této značky ovlivňují. Teoretická část je zaměřena na spotřební trhy B2C, značkovou politiku, zákazníky a jejich kupní chování. Praktická část se zabývá identifikací společnosti Mary Kay, analýzou determinantů a vyhodnocením jejich vlivu na kupní chování zákazníků.
Absolventi a mladí do 25 let na trhu práce
Teplá, Zuzana ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Stehlíková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá absolventy a mladými do 25 let na trhu práce. Jejím cílem je analyzovat vývoj a současnou situaci mladých lidí na trhu práce v České republice a porovnat ji se stavem ve vybraných ekonomikách. Zároveň tato práce charakterizuje nástroje, které jsou využívány k podpoře zaměstnanosti této cílové skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.