| |
| |
|
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Teplá, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu značky Mary Kay na kupní chování zákazníků trhu B2C pomocí modelu customer-based brand equity a nástroje ColourMind používajícím barvově-slovní asociační metody CWAT. Jejím cílem je zjištění vnímání hodnoty značky a faktorů, které nákupní chování zákazníků této značky ovlivňují. Teoretická část je zaměřena na spotřební trhy B2C, značkovou politiku, zákazníky a jejich kupní chování. Praktická část se zabývá identifikací společnosti Mary Kay, analýzou determinantů a vyhodnocením jejich vlivu na kupní chování zákazníků.
|
|
Absolventi a mladí do 25 let na trhu práce
Teplá, Zuzana ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Stehlíková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá absolventy a mladými do 25 let na trhu práce. Jejím cílem je analyzovat vývoj a současnou situaci mladých lidí na trhu práce v České republice a porovnat ji se stavem ve vybraných ekonomikách. Zároveň tato práce charakterizuje nástroje, které jsou využívány k podpoře zaměstnanosti této cílové skupiny.
|