Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Macháčková, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně metodou Mystery shopping a také metodou dotazníkového šetření. Cílem práce je průzkum a porovnání úrovně poskytovaných služeb v jednotlivých provozovnách -- studiích Bikram Yogy v ČR a zároveň prověření spokojenosti zákazníků studia v Českých Budějovicích. Získané výsledky informují o nedostatcích nabízených služeb, pro které byla navržena opatření vedoucí ke zvýšení kvality služeb.
Inovace v malých a středních podnicích
Hlavová, Anna ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce je zaměřena na podstatu a význam inovací pro malé a stření podniky. Teoretická část se zabývá nezbytnými pojmy k pochopení této problematiky, jako je především vymezení malého a středního podnikání, definice inovací a jejich souvislost se strategií a konkurenceschopností organizace. Je zde také popsán inovační proces, metody a techniky a základní podpora inovací v EU. V praktické části diplomové práce je proveden výzkum ve zvoleném vzorku malých a středních firem s cílem zjistit, na jakou úroveň inovací se vybrané firmy zaměřují, jakou oblast podnikatelské činnosti inovují, z jakých zdrojů inovace financují a s jakými výsledky.
Brand management regionálních značek
Šanderová, Petra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast regionálních značek a jejich strategické řízení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy: značka, brand management a region. Praktická část se zabývá popisem vybraného regionu a regionální značky. Na to navazuje marketingový výzkum, který je zaměřen na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na šíření vybrané regionální značky. Cílem práce je seznámit čtenáře s programy regionálního značení a zjistit stanovisko spotřebitelů k regionálním značkám.
Analýza řízení image značky ve strojírenství
Káčerková, Radka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi. Výsledkem celého průzkumu je potvrzení hlavní hypotézy a to, že společnosti nemají povědomí o řízení značky. Tento průzkum byl přínosný především pro podniky, kterým jsme zaslali výsledky zpět. Tyto podniky se tak mohly informovat o zjištěných skutečnostech a inspirovat se navrhnutými řešeními a doporučeními.
Brand management
Polách, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.
Brand management
Filipová, Simona ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Teoretická část bakalářské práce na téma "Brand management" se bude zabývat nástroji pro strategické řízení značky. Pozornost bude věnována značce, její identitě a image, prvkům značky, hodnotě značky, právní ochraně značky a v neposlední řadě i metodám jejího oceňování. V praktické části budou aplikovány teoretické znalosti strategického řízení značky na vybranou společnost Vivantis a.s. Součástí praktické části bude i dotazníkové šetření, které bude zaměřeno na povědomí veřejnosti o značce Vivantis a.s. Na základě dotazníkového šetření budou následně zpracovány i doporučení pro společnost Vivantis a.s.
Ochrana osobnosti a diskriminace při přijímání do zaměstnání
HARANTOVÁ, Monika
Cílem práce je analyzovat vybraná výběrová řízení do zaměstnání s cílem upozornit na diskriminaci a možnosti ochrany před otázkami osobnostní povahy ve smyslu právního řádu ČR. Výstupem práce bude metodicko-didaktická pomůcka Průvodce přijímacím řízením aneb, co je dovoleno a co zakázáno v procesu přijímání do zaměstnání.
Analýza kupního chování spotřebitelů
Ježdíková, Renata ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu kupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky. V úvodní části je definováno kupní chování. Jsou zde popsány kulturní, sociální, personální a psychologické faktory, které při rozhodování spotřebitele ovlivňují, a fáze kupního rozhodovacího procesu. V dalších kapitolách je uvedena charakteristika českého spotřebitele, specifické metody prodejců nábytku a zhodnocení trhu s nábytkem v České republice. Poslední kapitola je věnována výsledkům dotazníkového šetření, týkajícího se nákupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky.
Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Kopecká, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším českém diskuzním serveru pro ženy "Omlazení.cz". Analýzou zjištěných výsledků je určena míra vlivu jednotlivých diskuzí na nákup určitých produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 HARANTOVÁ, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.