Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán event agentury
Egorova, Valentina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu. V rámci praktické části je provedena situační analýza, marketingový výzkum a na základě syntézy vý-sledků jsou stanoveny marketingové cíle, strategie a marketingový mix agentury. Na závěr je představen rozpočet, akční plán a kontrola plnění marketingového plánu.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku GEFOS, a.s.
Záruba, David ; Kozáková, Petra (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce pojednává o zhodnocení finanční výkonnosti podniku GEFOS, a.s. Cílem je zhodnotit finanční výkonnost společnosti a dopad původních doporučení z předchozí bakalářské práce, která byla ve společnosti realizována. Na základě zjištěných výsledků bude posouzen následný finanční vývoj a navržena další případná opatření pro ekonomický růst podniku. První část práce obsahuje teoretické poznatky o aparátu finanční analýzy a zvolených metodách a o analýze makroprostředí. V druhé části práce, která vychází ze stanoveného cíle, jsou odborné poznatky užity v praxi. Práce rovněž obsahuje, z výsledků provedené analýzy, vytvořené odvětvové srovnání, které přispívá k celkovému dokreslení finanční situace zvoleného podniku.
Implementace technik lean managementu ve vybrané společnosti
Karlíková, Adéla ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Bakalářská práce se zabývá filozofií lean managementu, jejími metodami a nástroji používanými při implementaci v podniku. Teoretická část zahrnuje historii lean managementu a osobnosti, které se podílely na vývoji této techniky. Dále rozebírá metody Toyota Production System a ostatní techniky, které podniky zavádějí, aby zabránily plýtvání a zvýšily produktivitu. Jedná se především o kaizen a 5S. Znalosti technik popsaných v teoretické části jsou použity při vypracování praktické části bakalářské práce. V konkrétním podniku zanalyzuji současný stav na pracovišti a poté implementuji metody lean managementu za účelem zvýšení efektivnosti výrobního procesu a celkové produktivity podniku
Green management jako současný trend v oblasti ubytovacích služeb
Komínková, Lucie ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem této práce je rozebrat problematiku Green managementu a provést výzkum na ubytovacím zařízení, které používá Green management a zjistit, jak zákazníci vnímají toto ubytovací zařízení. K výzkumu v této práci byl vybrán Autocamp OASA. Výzkum zkoumá, jak zákazníci vnímají toto ubytovací zařízení a jak jsou s ním spokojeni. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán Green management jako takový a stručně vysvětle-ny postupy marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřena na samotný výzkum, kde je definován cíl práce a jeho výzkumné otázky a jsou zde uvedeny výsledky celého výzkumu a jejich interpretace. V závěru jsou uvedena doporuče-ní, která vychází z výsledků výzkumu.
Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s.
Sapáková, Hana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V této diplomové práci jsou zpracovány data týkající se marketingové strategie společnosti Expensa a.s. Akciová společnost Expensa poskytuje unikátní systém pro řízení a kontrolu firemních hotovostních výdajů, jehož součástí jsou i Expensa platební firemní karty. Cílem práce je, na základě současné situace, navrhnout dílčí vylepšení marketingové strategie, a to tak aby se zvýšilo povědomí o dané společnosti u vhodných potencionálních klientů. Konkrétním výstupem je pak navržení nového segmentu, kterým společnost Expensa dosáhne většího tržního podílu i vyšší konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou popsány marketingové strategie, jednotlivé části marketingového mixu, formy situační analýzy a tři fáze STP strategie. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části. Součástí předložené diplomové práce je také vlastní dotazníkové šetření zaměřené na vnímání marketingové komunikace z řad současných klientů. Výsledky provedených analýz jsou vhodným podkladem pro vydání doporučení do budoucna.
Ranking finanční výkonnosti firem žebříčku '100 NEJVÝZNAMNĚJŠÍCH FIREM ČR'
Holický, Martin ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá rankingem finanční výkonnosti firem za období 2011 až 2015. Hlavním cílem práce je návrh vlastního rankingu, který bude komparovat společnosti na základě ukazatelů finanční analýzy. Ranking bude obsahovat sedm modelů a ukazatelů, jež komplexně zhodnotí důležité ekonomické oblasti podniku i jeho okolí. Hodnotícími znaky jsou vybrané bankrotní a bonitní modely, absolutní a relativní ekonomická přidaná hodnota (EVA), čistá současná hodnota (NPV). Dílčím cílem je sestavení sedmi samostatných žebříčků, které za pomoci metody jednoduchého součtu po-řadí a metody vzdálenosti od fiktivního objektu vytvoří konečný návrh rankingu.
Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.
Grämerová, Andrea ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Výsledkem je podklad pro zhotovení SWOT analýzy a následně sestavení EFE a IFE matice. Dále jsou představeny návrhy pro taktické cíle pomocí marketingového mixu. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který staví nejen na situační analýze, ale také kritické studii stávajících marketingových nástrojů firmy.
Finanční analýza firmy HOTEL, s.r.o.
Němcová, Barbora ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Fiala, Roman (oponent)
Práce Finanční analýza firmy Hotel, s.r.o. se zabývá hodnocením finanční situace dané společnosti za období let 2012 až 2015 na základě získaných základních informací o podniku a dat z účetních výkazů. V rámci práce jsou využívány základní metody finanční analýzy, jako jsou analýzy absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů. V závěru praktické části jsou pak aplikovány souhrnné metody hodnocení, které mají za cíl pomocí jednoho čísla komplexně charakterizovat finanční situaci podniku. Cílem této práce je popsat výsledné hodnoty analýz, posoudit vývoj dosažených výsledků v čase a porovnat je s průměrnými hodnotami v odvětví.
Finanční analýza a mezipodnikové srovnání
Myslivcová, Iveta ; Jánský, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení finanční situace společnosti Zemědělství Blatná a.s. pomocí metod finanční analýzy a mezipodnikového srovnávání. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy spojené s tématem a vybrané metody hodnocení finanční situace. Dále jsou zde také uvedeny metody mezipodnikového srovnávání. V druhé části práce jsou tyto teoretické poznatky aplikovány ve společnosti Zemědělství Blatná a.s. Pro lepší vypovídací schopnost ukazatelů jsou jednotlivé výsledky porovná-ny s výsledky akciové společnosti Agraspol Předmíř a. s. a Zemědělského obchodního družstva Němětice. V závěru práce jsou shrnuty jednotlivé výsledky a navržena vhodná opatření, jak zlepšit finanční situaci společnosti Zemědělství Blatná a.s.
Manažerské rozhodnutí při převodu daňové evidence na účetnictví
Jirková, Michaela ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Cílem práce je porovnání účetní soustavy a daňového zatížení u obchodních forem podnikání a podnikání fyzické osoby. Pomocí rozhovorů s podnikatelem firmy je analyzována a vybírána vhodná forma právnické osoby podnikatele. A ta je dále porovnávána s podnikáním fyzické osoby. Tato práce se zabývá daní z příjmu u fyzických a právnických osob, výhod a rizik u podnikání jako obchodní společnost oproti živnostenskému podnikání. Veškeré výpočty jsou na základě reálných dat podnikatele, který zvažuje přeměnu na obchodní společnost. Práce má pomoci podobným podnikatelům získat informace o možnosti přeměn a rozdílech mezi těmito druhy podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.