Název:
Marketingový plán event agentury
Překlad názvu:
Marketing plan of event agency
Autoři:
Egorova, Valentina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu. V rámci praktické části je provedena situační analýza, marketingový výzkum a na základě syntézy vý-sledků jsou stanoveny marketingové cíle, strategie a marketingový mix agentury. Na závěr je představen rozpočet, akční plán a kontrola plnění marketingového plánu.The diploma thesis deals with the creation of the marketing plan of the new event agency. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are presented the foundation of marketing plan issues, parts of the marketing plan, its creation, goals setting, marketing mix, budget, action plan and control of marketing plan. A separate chapter deals with event marketing. In the practical part situational analysis and marketing research are implemented and then marketing objectives, strategy and marketing mix of the agency are determined, based on synthesis of its results. Finally, the budget, the action plan and the control of the implementation of the marketing plan are presented.
Klíčová slova:
Event management a marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový plán; Event management a marketing; Marketing mix; Marketing plan; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69474