Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti StarkGlass
Botek, Aleš ; Gabrielová, Žaneta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu StarkGlass. Navržená strategie je zaměřena na tuzemský trh a při jejím sestavování byl zohledněn hlavní obor společnosti StarkGlass, prodej ochrany na displeje mobilních telefonů. Skládá se z několika částí, které podrobněji zkoumají ideální komunikační kanály, sdělení či grafickou podobu marketingových kampaní. Popisuje také cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, motivaci a loajalitu.
Analýza četností herních činností jednotlivce podání a přihrávky v zónách I, V a VI u staršího žactva.
Gabrielová, Žaneta ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza četností herních činností jednotlivce podání a přihrávky v zónách I, V a VI u staršího žactva. Cíle: Cílem diplomové práce byla analýza HČJ podání a přihrávky, konkrétně pak zjišťování četnosti podání do zóny I, V a VI a úspěšnosti přihrávek z těchto zón, mezi zóny II a III. Metody: Pro zpracování výsledků práce jsme využili metodu pozorování a dotazování a metodu analýzy. Metodu analýzy jsme aplikovali na získaná data z jednotlivých tréninkových jednotek. Vyhodnocení práce bylo provedeno formou grafů a pomocí slovního hodnocení. Výsledky: Zjistili jsme, dle zpracovaných dat, že u věkové kategorie starší žactvo nehraje pro podání a přihrávku nijak významnou roli rozdělení hřiště na jednotlivé zóny. Po dobu testování se ani jedna ze zón zadní části hřiště neodlišila od ostatních, aby se dalo říci, že je nejúspěšnější. Subjektivně jsme však zhodnotili, že u přihrávky hraje roli úhel, pod kterým je míč přihráván. Klíčová slova: analýza, volejbal, hráči, podání, přihrávka
Rozvoj kreativity mladých hráčů a hráček volejbalu
Gabrielová, Žaneta ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Rozvoj kreativity mladých hráčů a hráček volejbalu Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit ucelený teoretický přehled o tvořivosti ve volejbale u věkové skupiny mladší školní věk a vytvořit metodu, hodnotící herní činnost jednotlivce - podání. Metody: V práci bylo využito metody sumarizace a kompilace, popisu a utřídění problému Klíčová slova: kreativita, volejbal, mládež
Analýza četností herních činností jednotlivce podání a přihrávky v zónách I, V a VI u staršího žactva.
Gabrielová, Žaneta ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza četností herních činností jednotlivce podání a přihrávky v zónách I, V a VI u staršího žactva. Cíle: Cílem diplomové práce byla analýza HČJ podání a přihrávky, konkrétně pak zjišťování četnosti podání do zóny I, V a VI a úspěšnosti přihrávek z těchto zón, mezi zóny II a III. Metody: Pro zpracování výsledků práce jsme využili metodu pozorování a dotazování a metodu analýzy. Metodu analýzy jsme aplikovali na získaná data z jednotlivých tréninkových jednotek. Vyhodnocení práce bylo provedeno formou grafů a pomocí slovního hodnocení. Výsledky: Zjistili jsme, dle zpracovaných dat, že u věkové kategorie starší žactvo nehraje pro podání a přihrávku nijak významnou roli rozdělení hřiště na jednotlivé zóny. Po dobu testování se ani jedna ze zón zadní části hřiště neodlišila od ostatních, aby se dalo říci, že je nejúspěšnější. Subjektivně jsme však zhodnotili, že u přihrávky hraje roli úhel, pod kterým je míč přihráván. Klíčová slova: analýza, volejbal, hráči, podání, přihrávka
Rozvoj kreativity mladých hráčů a hráček volejbalu
Gabrielová, Žaneta ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Rozvoj kreativity mladých hráčů a hráček volejbalu Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit ucelený teoretický přehled o tvořivosti ve volejbale u věkové skupiny mladší školní věk a vytvořit metodu, hodnotící herní činnost jednotlivce - podání. Metody: V práci bylo využito metody sumarizace a kompilace, popisu a utřídění problému Klíčová slova: kreativita, volejbal, mládež
Marketingová strategie společnosti StarkGlass
Botek, Aleš ; Gabrielová, Žaneta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu StarkGlass. Navržená strategie je zaměřena na tuzemský trh a při jejím sestavování byl zohledněn hlavní obor společnosti StarkGlass, prodej ochrany na displeje mobilních telefonů. Skládá se z několika částí, které podrobněji zkoumají ideální komunikační kanály, sdělení či grafickou podobu marketingových kampaní. Popisuje také cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, motivaci a loajalitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.