Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhu
Frantová, Nikol ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...
Analýza komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Frantová, Nikol ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je tyto změny popsat a na základě zjištěných skutečností zjistit, zda došlo ke změnám v komunikační strategii, jaké byly stanoveny komunikační a marketingové cíle a zda byly s pomocí komunikačních nástrojů naplněny. K ověření stanovených hypotéz slouží dotazníková šetření. Z analyzovaných dokumentů vyplývá, že v daném časovém období došlo ke změně komunikační strategie subjektu, hlavními strategickými cíli se staly penetrace nových CS, zvýšení prodejů v segmentu samoplátců, podpora značky Royal Spa jako poskytovatele kvalitních, komplexních služeb a podpora image Sirnatých lázní jako profesionála na poli dermatologické léčby. Na základě dotazování bylo zjištěno, že subjekt nedosáhl všech stanovených cílů vzhledem k neefektivitě komunikačních kanálů a sdělení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Frantová, Nicole
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.