Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole
Dušková, Pavla ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
NÁZEV: Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole ABSTRAKT: Tato diplomová práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První, teoretickou částí, je literární přehled dané problematiky. Nejprve jsou stručně popsány změny, které nastaly v pedagogických směrech. Dále je zde uvedeno, jakým trendům současná škola podléhá. Následuje shrnutí výukových metod jako takových, se zvláštním zaměřením na aktivizující metody. V druhé, praktické části, jsou popsány jednotlivé metody, které je možné při výuce využívat s ohledem na to, pro jaké předměty se dané aktivity hodí. A v neposlední řadě je důraz kladen na popis možností a mezí ve využívání těchto metod v současné škole. KLÍCOVÁ SLOVA: učení, výuka, aktivizující metody, možnosti, meze
Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole
Dušková, Pavla ; Prokop, Jiří (oponent) ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce)
NÁZEV: Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole ABSTRAKT: Tato diplomová práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První, teoretickou částí, je literární přehled dané problematiky. Nejprve jsou stručně popsány změny, které nastaly v pedagogických směrech. Dále je zde uvedeno, jakým trendům současná škola podléhá. Následuje shrnutí výukových metod jako takových, se zvláštním zaměřením na aktivizující metody. V druhé, praktické části, jsou popsány jednotlivé metody, které je možné při výuce využívat s ohledem na to, pro jaké předměty se dané aktivity hodí. A v neposlední řadě je důraz kladen na popis možností a mezí ve využívání těchto metod v současné škole. KLÍCOVÁ SLOVA: učení, výuka, aktivizující metody, možnosti, meze

Viz též: podobná jména autorů
6 DUŠKOVÁ, Pavlína
8 DUŠKOVÁ, Petra
6 Dušková, Pavlína
8 Dušková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.