| |
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Drahozal, Marek ; Martin, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu z odborné literatury. Druhá část se zabývá vybraným podnikem a popisuje jeho současnou situaci. V poslední části jsou navrženy změny, které povedou ke zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Drahozal, Marek ; Martin, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu z odborné literatury. Druhá část se zabývá vybraným podnikem a popisuje jeho současnou situaci. V poslední části jsou navrženy změny, které povedou ke zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
|
| |