Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga
Hlaváčková, Anna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga" pojednává o problematice vytváření politické image na příkladu konkrétního českého politika. Karel Schwarzenberg je v současné době jedním z nejpopulárnějších politiků a jeho strana TOP 09 dosáhla ve volbách do Poslanecké sněmovny, místních zastupitelstev a Senátu výborných výsledků. Práce pojednává o procesu budování jeho politické pozice a na jeho příkladu ukazuje, jak lze vytvářet a upravovat obraz politika v očích veřejnosti. Cílem této práce je popsat, jak se vyvíjí image politika, jaké lze použít nástroje na její vylepšování a zkoumat faktory, které popularitu politika ovlivňují. V teoretické části jsou zpracovány různé aspekty budování politické image, a to aspekt politického marketingu, politické psychologie a role médií v budování image. Dále je v práci popsán život Karla Schwarzenberga a vliv jeho životních zkušeností na politické působení v České republice. Na příkladu několika vybraných volebních kampaní je popsán proces vytváření jeho politické image. Analýza volebních kampaní se týká voleb do Senátu Parlamentu ČR v roce 2004, původně plánovaných voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2009 a voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Dále práce obsahuje analýzu působení Karla Schwarzenberga ve...
Politický marketing ODS a ČSSD ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2009 : komparativní studie
Machová, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Politický marketing ODS a ČSSD ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - komparativní studie" pojednává o politickém marketingu dvou největších politických stran v České republice, ODS a ČSSD, ve volbách do Evropského parlamentu. Nejprve práce nastíní kontextuální pozadí voleb do Evropského parlamentu v roce 2009 v České republice a představí obě strany. Poté proběhne analýza jednotlivých předvolebních kampaní. V závěrečné části práce porovná jejich klíčové charakteristiky a detekuje vzájemné odlišnosti a jejich původ.
Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá"
Brůnová, Lada ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
(abstrakt) V bakalářské práci Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá" se věnuji sociálnímu marketingu, a to konkrétní sociální kampani občanského sdružení Asistence o.s. a jejím jednotlivým aspektům s ohledem na české neziskové prostředí. Velkou část věnuji komunikačnímu mixu, jehož správné sestavení může neziskové organizaci ušetřit peníze, s jejichž nedostatkem často bojuje. V závěru práce jsem se pokusila projekt zhodnotit zejména po komunikační stránce a nastínit, jak by mohla být komunikace vylepšena a jakými cestami by se měla Asistence o.s. vydat do budoucna.
Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010
Podzimková, Linda ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu luxusního zboží, principu kulturálního brandingu, psychologie barev či obrazového vnímání. Odkrývá zřejmé i latentní obsahy a významy, jejichž prostřednictvím se parfém snaží na trhu zaujmout dobrou pozici, odlišit se a uspět. Vystihuje, v čem je kampaň typická pro danou kategorii zboží a v čem naopak atypická. Práce popisuje, jakým způsobem je možné pojmout marketingovou komunikaci moderně a zároveň nezapomenout na tradiční a historické hodnoty celé společnosti a značky Dior.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 DOLANSKÝ, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.