Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti uplatnění vybraných logistických technologií a metod ve vybraném podniku
DOHNALOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití vybraných logistických technologií a metod ve vybraném podniku. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou tyto logistické metody a technologie využívány a definovat klíčové faktory, které jsou důležité pro úspěšné zavedení těchto metod a technologií. Data byla získána pomocí zúčastněného pozorování, rozhovoru s finančním ředitelem a získávání dat z firemních záznamů. Hlavním úkolem je zjistit, jak zkoumaný subjekt funguje a jaké technologie používá. Na základě zjištěných skutečností jsou na konci práce navrhnuta opatření, jež by dopomohla zkoumanému subjektu ke zvýšení produktivity, konkurenceschopnosti na trhu a zároveň ke zmírnění chybovosti v provozu.
Strategie výuky nadaných žáků na 1. stupni základní školy
Dohnalová, Lucie ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl popsat strategie, metody a formy práce, které je efektivní ve výuce nadaných žáků na 1. stupni využít. Dále pak pozorovat jejich uplatnění v rámci integrované i segregované formy vzdělávání nadaných. Teoretická část shrnuje poznatky o problematice nadání a snaží se o jeho specifikaci v souvislosti s inteligencí, tvořivostí a dědičností. Na základě analýzy české, ale převážně zahraniční literatury práce vymezuje strategie a metody výuky nadaných žáků, které se v dnešní době při výuce využívají. Praktická část představuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na srovnání práce učitelů nadaných žáků v integrované a segregované formě. Na základě analýzy vyučování a následných hloubkových rozhovorů s učiteli se práce snaží zjistit, jakým způsobem učitel v konkrétní formě výuky s nadaným žákem pracuje, jaké volí strategie výuky a do jaké míry tyto strategie korespondují s nastudovanou literaturou v rámci teoretické části. Z hlediska výzkumu je možné pozorovat individuální přístup zkoumaných učitelů k dané problematice.
Strategie výuky nadaných žáků na 1. stupni základní školy
Dohnalová, Lucie ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl popsat strategie, metody a formy práce, které je efektivní ve výuce nadaných žáků na 1. stupni využít. Dále pak pozorovat jejich uplatnění v rámci integrované i segregované formy vzdělávání nadaných. Teoretická část shrnuje poznatky o problematice nadání a snaží se o jeho specifikaci v souvislosti s inteligencí, tvořivostí a dědičností. Na základě analýzy české, ale převážně zahraniční literatury práce vymezuje strategie a metody výuky nadaných žáků, které se v dnešní době při výuce využívají. Praktická část představuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na srovnání práce učitelů nadaných žáků v integrované a segregované formě. Na základě analýzy vyučování a následných hloubkových rozhovorů s učiteli se práce snaží zjistit, jakým způsobem učitel v konkrétní formě výuky s nadaným žákem pracuje, jaké volí strategie výuky a do jaké míry tyto strategie korespondují s nastudovanou literaturou v rámci teoretické části. Z hlediska výzkumu je možné pozorovat individuální přístup zkoumaných učitelů k dané problematice.
Vnitřní předpisy obcí
Dohnalová, Lucie ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stavu vnitřních předpisů, které jsou chápány jako vnitřní procedurální formy zabezpečení bezproblémového chodu úřadu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, týkající se vnitřních předpisů organizace a vnitřních předpisů obce, jejich podstata, členění, struktura a legislativní normy, dle kterých se tvorba vnitřních předpisů řídí. V praktické části je pomocí dotazníků provedena analýza vnitřních předpisů na příkladu 10 vybraných obcí I. stupně, její zhodnocení a porovnání mezi 3 obcemi II. stupně a 5 obcemi III. stupně.

Viz též: podobná jména autorů
4 DOHNALOVÁ, Lucie
9 Dohnalová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.