Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Benchmarking v ICT
Blecher, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Dohnal, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat přínosy benchmarkingu v IT v širším kontextu a jeho možností vůbec. V práci vymezuji benchmarking jako proces a uvádím základní pravidla a doporučení. Dále pak definuji jednotlivé oblasti benchmarkingu v IT a popisuji možnosti jejich využití. Nejznámější oblastí benchmarkingu v IT je benchmark IT nákladů, který ovšem představuje pouze malou část možností, které benchmark v IT nabízí. V této práci je spíše pomyslným prvním stupněm na cestě k porovnávání přínosů IT pro organizaci. Benchmark není jen metodou porovnávání výkonnosti IT, ale také způsobem, jak lépe sladit činnost IT s podnikovou strategií nebo zprůhlednit činnost tohoto oddělení interním zákazníkům. Umožňuje kontinuální zlepšování nejen pro vnitřní procesy IT, ale také pro služby, které IT poskytuje a v důsledku také pro obchodní procesy, které těmito službami podporuje. Čtenář se dále seznámí s praktickou ukázkou benchmarku IT procesů a se specifiky benchmarku outsourcovaných procesů. Na základě této práce by mělo být možné stanovit strategické cíle pro IT oddělení v oblasti benchmarkingu. A za druhé, realizovat úvodní projekt benchmarku IT procesů.
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
26 DOHNAL, Jakub
6 DOHNAL, Jaroslav
26 Dohnal, Jakub
6 Dohnal, Jaroslav
22 Dohnal, Jiří
4 Dohnal, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.