Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany
Daňková, Michala ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je metodou dotazníkového šetření zjistit kvalitu a spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve studiu Fitlady Říčany. V závěrečné části práce navrhuji pro toto fitness studio doporučení na základě získaných teoretických poznatků a výsledků z průzkumu. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří ženy studia Fitlady, které byly vybrány prostým náhodným výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek, grafů a klasifikačních křížů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, služby, dotazník, fitness studio
Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol
Daňková, Michala ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název práce: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol Cíle práce: Zjistit vliv sportovních osobností na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří studenti pražských středních a vysokých škol, kteří byli vybráni pomocí vhodné příležitosti. Výsledky: Z výsledků výzkumu nebylo jednoznačně prokázáno, že využití sportovních osobností má pozitivní efekt na spotřebitelské preference studentů SŠ a VŠ. Veškerá získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nákupní chování, spotřebitel, zákazník, sportovní celebrita.
Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany
Daňková, Michala ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je metodou dotazníkového šetření zjistit kvalitu a spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve studiu Fitlady Říčany. V závěrečné části práce navrhuji pro toto fitness studio doporučení na základě získaných teoretických poznatků a výsledků z průzkumu. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří ženy studia Fitlady, které byly vybrány prostým náhodným výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek, grafů a klasifikačních křížů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, služby, dotazník, fitness studio

Viz též: podobná jména autorů
6 DAŇKOVÁ, Martina
4 Danková, Magdalena
10 Danková, Michaela
1 Danková, Mária
2 Daňková, M.
3 Daňková, Marcela
2 Daňková, Marie
2 Daňková, Markéta
6 Daňková, Martina
10 Daňková, Michaela
2 Daňková, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.