Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Knihovna pro detekci kolizí
Chlubna, Tomáš ; Španěl, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problém detekce kolizí netriviálních polygonálních modelů v trojrozměrném prostoru. Obecně existují postupy, jak tyto kolize matematicky vyjádřit a vypočítat. Pro použití v oblasti informačních technologií jsou však takové metody často nepoužitelné z hlediska výkonu a paměťové náročnosti. Také oproti reálnému světu je třeba pracovat s diskrétním časem, což vede k nutnosti implementace algoritmů, schopných nejen kolize detekovat v daném časovém okamžiku, ale také je předvídat podle dostupných informací o pohybu objektů ve scéně. Návrh řešení vychází zejména z technik používaných v odvětví herního vývoje a fyzikálních simulací. V práci jsou tedy zahrnuty i mechanismy pro optimalizaci, reprezentaci scény a její vykreslování s využitím grafické karty.  
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Náhlá zástava oběhu
Dudová, Nikol ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní vzdělávací aplikace pro děti od 8 do 11 let. Cílem hry je naučit děti poskytnout první pomoc při náhlé zástavě oběhu u~dospělého člověka. Cílem práce je položit teoretické základy pro vývoj mobilních her a teorii první pomoc. Následně jsou vybrané technologie použity prakticky při návrhu a vývoji hry.
Trénování inteligentních agentů v enginu Unity
Vaculík, Jan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikace, které demonstrují sílu strojového učení pro tvorbu umělé inteligence ve videohrách. K řešení této problematiky je použita sada nástrojů ML-Agents, která umožňuje tvorbu inteligentních agentů v enginu Unity. Jednotlivé demonstrační aplikace jsou zaměřeny na různé scénáře využití této sady. Pro trénování je použito zpětnovazební a imitační učení.
Inovativní herní demo v Unity
Schneider, Michael ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v podobě dema, jehož implementace je zde také rozebrána. Součástí dema je editor, který dovoluje vytvořit další úrovně. Inovativní koncept spočívá ve využití přeměn energie k úspěšnému vyřešení úrovní.
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Blender add-on pro vizualizaci dat
Doležal, Zdeněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
S rostoucím zájmem o vizualizační techniky se nabízí možnost rozšíření již existujícího software pro 3D počítačovou grafiku o tvorbu vizualizací. Práce se zabývá vizualizací dat obecně, výběrem vhodných vizualizací, návrhem, vytvořením a zveřejněním add-onu pro vizualizaci dat do open-source programu Blender. Blender je díky této práci rozšířen pomocí Python API o rozhraní pro načtení dat a generování běžné používaných grafů. Publikovaná implementace byla zhodnocena uživatelským průzkumem a je dostupná open-source.
Simulace křehkých těles
Chlubna, Tomáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Křehká tělesa se od pevných liší možností roztříštění na menší částečky v souladu se zákony fyziky. Simulace křehkých těles tedy využívá principů obecné simulace pevných těles a vyžaduje vyřešení dalších problémů spojených s rozkladem objektů na částečky a zapojení těchto fragmentů původního objektu do simulace. Popis a zhodnocení možných řešení tohoto problému a návrh s referenční implementací takové simulace jsou cíle této práce.
Procedural Generation and Simulation of 2D Gaming World
Dubský, Tomáš ; Kocur, Viktor (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to implement procedural generation and simulation of a two-dimensional gaming world. The virtual world is a seemingly-endless grid composed of small-tiled chunks which are generated and simulated when the player is nearby. The generated terrain consists of several biomes and underground caves. Liquids, gases or growth of grass are among the simulated processes of the world.
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Hanko, Zdenko ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the process of making graphical intro, where the executable file on the output is within 64kB. For it's creation an OpenGL is used together with various methods designated for similar problems. The result is a graphical scene, which shows a village surrounded by walls and towers. The final demo is not larger than 64kB.
Nástroj pro tvorbu a optimalizaci rozvrhu
Málek, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro skautské kurzy, která by měla ulehčit práci s generováním rozvrhů pro závěrečné ověřování kompetencí. Součástí práce je studium moderních webový technologií pro vytváření webových služeb, genetických algoritmů, návrhem grafického rozhraní, které umožní uživatelům zadat vstupní data pro generování rozvrhů a závěrečným vyhodnocením vzniklé aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.