Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikání v regionu Příbram
Císařová, Markéta ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kislingerová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikáním v regionu Příbram jako klíčovým faktorem regionálního rozvoje. Zkoumá historii, vývoj a současnost podnikání v regionu Příbram. Je zde analyzováno podnikatelské prostředí v Příbrami, jeho přínos pro region a jeho obyvatele. Součástí analýzy je hodnocení vlivu nejvýznamnějších firem, které působí v tomto regionu a ovlivňují život v městě Příbrami a v jeho okolí.
Producentské strategie v dokumentárním filmu na mezinárodním trhu
Císařová, Markéta ; Prenghyová, Andrea (vedoucí práce) ; Horská, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rozborem producentského způsobu uvažování o výrobě autorského dokumentárního filmu na mezinárodním trhu skrze analýzu producentských strategií konkrétních osob ze střední a východní Evropy. Popisuje specifika výroby a financování autorského dokumentárního filmu a jeho vývoj za posledních dvacet let. Zkoumá pozici producenta vůči režisérovi a do jaké míry a jakým způsobem se kreativně podílí na procesu vzniku a prezentaci filmového díla. Snaží se popsat strategie, které producent během výroby volí a které velmi zásadně rozhodují o úspěchu či neúspěchu snímku na filmovém trhu. Pod pojmem strategie se skrývá soubor osobních postupů, důležitých rozhodnutí, které dělají jednotliví producenti ať už na základě své dobré intuice, nebo dlouhodobé zkušenosti. Je to určitá mozaika dovedností, která vytváří producentské umění. K dosažení vytyčených cílů byla zvolena výzkumná metoda založená na faktech a osobním pozorování autorky. Pro účely této práce byli vybráni čtyři producenti ze zemí bývalého východního bloku, kteří o svých projektech přemýšlí komplexně, komplexně a své filmy většinou vyrábí i pro mezinárodní trh. Touto ambicí se pak řídí i způsob financování. Zároveň se jedná o velmi uznávané národní producenty, kteří aktivně podporují své domácí autory. Samozřejmě každý z těchto producentů má specifický přístup k filmové výrobě, a především touto rozdílností se autorka v práci zabývá. Vybraní producenti: Jiří Konečný (endorfilm, Česká republika), Martichka Bozhilova (Agitprop, Bulharsko), Anna Wydra (Otterfilms, Polsko) a Alexandru Solomon (HiFilm Productions, Rumunsko). Získávání informací probíhalo dvěma způsoby. Zaprvé sběrem dat z odborných článků a publikací, zadruhé, a to především, formou rozhovorů jak se samotnými ?zkoumanými? producenty, tak s osobami z jejich tuzemské filmové scény. Každá kapitola je uvedena charakteristikou země, ze které producent pochází. Snahou je popsat filmový trh, ve kterém se producent pohybuje, a zasadit tak jeho práci a uvažovaní do socioekonomického kontextu. Důležitou částí práce jsou případové studie filmů zvolených producentů. Motivem analýzy konkrétních filmů je lepší vysvětlení dané problematiky. Charakteristika každého producenta pak podává hlubší rozbor osoby, který je založen nejenom na popisu způsobu práce, ale i na signifikantních vlastnostech a osobní historii producenta. Cílem této práce není vytvořit návod, jak se stát úspěšným producentem. Jedná se spíše o hlubší analýzu této profese na bázi osobního pozorování autorky. Snahou je srovnat různé způsoby producentského uvažování a zamyslet se nad jejich výhodami a nedostatky. Dále pak zodpovědět si otázku, kam tato profese směřuje a jaké jsou vize a plány dnešních producentů autorských dokumentárních filmů.
Současná výroba autorských dokumentárních filmů
Císařová, Markéta ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Práce se zabývá současnou výrovou autorského dokumentárního filmu u nás. Popisuje jednotlivé fáze výroby a to: development/rozvoj projektu, realizace, postprodukce. Dále mapuje možnosti distribuce tzn. kinodistribuce, televize, dvd, on-line prezentace. Rozebírá zdroje financování a ty dělí na tuzemské zdroje a evropské zdroje. V dnešní době je stále největší finanční podporou české kinematografie televize a fondy. Popisuje parametry a kategorie výroby dokumentů v České televizi z pohledu televizního dramaturga, představuje Státní fond pro podporu a rozvoj české kinematografie a jeho výhody a nevýhody. Dále se na okraj zmiňuje o ostatních zdrojích financování u nás, což je především spolupráce s Filmovou a televizní akademii v Praze (Famu) a se soukromými subjekty. Další kapitola obsahuje přehled evropských zdrojů, popis koprodukce se zahraničními televizemi, předprodej práv, prodej filmu . Evropské fondy nám též každoročně poskytují nemalé prostředky na výrobu a rozvoj projektů a proto i jim se v práci věnuji. Vzhledem k tomu, že systém evropského financování a vůbec principy nezávislé produkce jsou poměrně složité, po celý rok probíhají v mnoha státech různé workshopy,semináře pro producenty a režiséry. Na závěr uvádím dvě případové studie,které by měly prezentovat dva přístupy k financování dokumentárního filmu.
Public Private Partnership a PPP projekt Výstavba a provoz věznice typu s ostrahou
Císařová, Markéta ; Kapinusová, Jana (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Partnerstvím veřejného a soukromého sektoru (Public Private Partnership). V první části práce je definováno PPP, vymezeny základní charakteristické rysy tohoto partnerství a shrnuty základní historické poznatky o PPP. Práce se zaměřuje na výhody a nevýhody, které z tohoto partnerství plynou, dále na vymezení základních typů PPP projektů a jejich sektorového rozdělení. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní PPP projekt Výstavba a provoz věznice typu s ostrahou a jeho analýzu. Zmiňuje důvody pro stavbu tohoto objektu a uvádí cíle, které si od projektu slibují jeho zadavatelé. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda je realizace tohoto projektu pro soukromé partnery atraktivní.

Viz též: podobná jména autorů
1 Císařová, Marie
2 Císařová, Martina
2 Císařová, Michaela
2 Císařová, Miluše
6 Císařová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.