Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči Abstrakt: Bakalářská práce Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči pojednává o komunikačních a PR aktivitách klubu ve vztahu k rodičům hráčů 1. třídy. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejími hlavními cíly jsou zhodnocení současného stavu komunikace týmu s rodiči, na základě pozorování chodu mužstva, konzultace s jeho vedoucí a názorů rodičů získaných dotazníkovým šetřením, a navrhnutí souboru zásad, která by vedla k efektivnější komunikaci klubu. Teoretický rámec tvoří vymezení základních pojmů z oblasti komunikace a Public Relations, jejich vzájemné vztahy a aplikace na sportovní prostředí. Klíčová slova: Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubu.
Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění současného stavu využití telefonického prodeje VIP u hokejových týmů a na jeho základě sestavení obecné prodejní koncepce VIP hospitality po telefonu. Metody: V práci byly použity metody analýza, dotazování a pozorování. Metoda analýzy byla použita pro rozbor segmentace současných partnerů jednotlivých klubů, metoda dotazování pro zjištění využití telefonického prodeje v procesu prodeje jednotlivých klubů a konečně metoda pozorování byla využita pro zhodnocení realizace telefonického prodeje u klubu, který jej využívá k prodeji VIP hospitality. Výsledky: Došlo k zjištění, že telefonický prodej není hojně využívanou technikou prodeje VIP hospitality. Kluby jej nevyužívají vůbec, nebo nesprávně, tedy následně i neefektivně. Ti, kteří telefonický prodej využívají, porušují základní zásady tohoto typu prodeje a nekladou dostatečný důraz na personální zabezpečení těchto pozic. Klíčová slova: telemarketing, VIP hospitality, sponzoring
Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění současného stavu využití telefonického prodeje VIP u hokejových týmů a na jeho základě sestavení obecné prodejní koncepce VIP hospitality po telefonu. Metody: V práci byly použity metody analýza, dotazování a pozorování. Metoda analýzy byla použita pro rozbor segmentace současných partnerů jednotlivých klubů, metoda dotazování pro zjištění využití telefonického prodeje v procesu prodeje jednotlivých klubů a konečně metoda pozorování byla využita pro zhodnocení realizace telefonického prodeje u klubu, který jej využívá k prodeji VIP hospitality. Výsledky: Došlo k zjištění, že telefonický prodej není hojně využívanou technikou prodeje VIP hospitality. Kluby jej nevyužívají vůbec, nebo nesprávně, tedy následně i neefektivně. Ti, kteří telefonický prodej využívají, porušují základní zásady tohoto typu prodeje a nekladou dostatečný důraz na personální zabezpečení těchto pozic. Klíčová slova: telemarketing, VIP hospitality, sponzoring
Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči Abstrakt: Bakalářská práce Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči pojednává o komunikačních a PR aktivitách klubu ve vztahu k rodičům hráčů 1. třídy. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejími hlavními cíly jsou zhodnocení současného stavu komunikace týmu s rodiči, na základě pozorování chodu mužstva, konzultace s jeho vedoucí a názorů rodičů získaných dotazníkovým šetřením, a navrhnutí souboru zásad, která by vedla k efektivnější komunikaci klubu. Teoretický rámec tvoří vymezení základních pojmů z oblasti komunikace a Public Relations, jejich vzájemné vztahy a aplikace na sportovní prostředí. Klíčová slova: Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubu.

Viz též: podobná jména autorů
14 Buršíková, V.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.