Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znárodnění firmy Nehera, oděvní společnost (1945-1948)
Buršíková, Alena ; Kubů, Eduard (vedoucí práce) ; Štolleová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je případovou studí oděvní společnosti Nehera, oděvní služba v Prostějově v letech 1945 - 1948. Analyzuje změny, kterými podnik prošel po válce. Především postihuje základní mechanismy, na nichž probíhal proces znárodnění a které současně vysvětluje. Pozornost je věnována přeměně soukromého podniku v podnik národní. Rovněž jsou sledovány principy, na nichž nově vzniklý národní podnik fungoval. Zachycuje tak výsledky, které znárodnění přineslo.
Znárodnění firmy Nehera, oděvní společnost (1945-1948)
Buršíková, Alena ; Kubů, Eduard (vedoucí práce) ; Štolleová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je případovou studí oděvní společnosti Nehera, oděvní služba v Prostějově v letech 1945 - 1948. Analyzuje změny, kterými podnik prošel po válce. Především postihuje základní mechanismy, na nichž probíhal proces znárodnění a které současně vysvětluje. Pozornost je věnována přeměně soukromého podniku v podnik národní. Rovněž jsou sledovány principy, na nichž nově vzniklý národní podnik fungoval. Zachycuje tak výsledky, které znárodnění přineslo.
Možnosti úprav a strukturace interiérů prostor určených pro předškolní výchovu a vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Buršíková, Alena ; Šumníková, Pavlína (oponent) ; Strnadová, Iva (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou možnosti strukturace, úprav a vybavení interiérů určených pro předškolní výchovu a vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. V úvodní části se zabývám zhodnocením a porovnáním teoretických východisek s praktickými zkušenostmi získanými při osobních návštěvách v mateřských školách v Praze (Česká republika) a Edinburghu (Skotsko). Na základě těchto úvah se snažím stanovit principy, jež by zajišťovaly vhodné vzdělávací prostředí pro děti s PAS a podat příklady praktického užití těchto principů. Ve druhé části práce jsou popsány a analyzovány již existující edukační prostory pro děti s poruchou autistického spektra. V závěru je doplněn vlastní projekt, v němž se snažím navrhnout ideální rozvržení, úpravy a vybavení edukačních prostor pro děti s PASv souladu s uvedenými principy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Bursíková, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.