|
Silniční a tramvajový most
Vošček, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Predmetom práce je variantný návrh cestného a električkového mostu v mestskej zástavbe. Jedná sa o premostenie rieky mostom o dĺžke 52,5 m. Sú porovnané dva návrhy pričom v prvom návrhu sa jedná o oblúkovú konštrukcia s tiahlami. Druhý návrh, ktorý je nakoniec rozpracovaný aj ako víťazný je návrh priehradovej konštrukcie. Obe návrhy majú betónovou mostovku spraženú s oceľovými priečnikmi. Ako materiál je použitá oceľ S355 a betón C35/45. Nosná konštrukcia je posudená v súlade s platnými technickými normami.
|
|
Vstupní část obchodního centra
Čech, Ondřej ; Sýkora, Karel (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením zatřešení vstupu obchodního centra. Kostrukce je nepravidelného půdorysu a výška zastřešení je 16,5 m. Materiál konstrukce je ocel S355. Konstrukce se nachází v Hradci Králové. Byly vypracovány dvě varianty, které byly navrženy a posouzeny dle platných norem. Součástí práce je také návrh kotvení a vybraných spojů.
|
| |
|
Sestava ocelových zásobníků kameniva
Krchnák, Martin ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce zásobníků vč. zastřešení. Objekt má půdorysný rozměr cca 33 x 9 m a je rozdělen na 8 buněk zásobníků. Hlavní konstrukční materiál je ocel S355 a S235. Je vypracován statický výpočet hlavních nosních částí konstrukce včetně spojů a vybraných detailů.
|
|
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
|
|
Nosný skelet budovy
Růžička, Jakub ; Sýkora, Karel (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové vícepodlažní konstrukce vědecké instituce v Brně. Práce obsahuje tři rozdílné variantní řešení v předběžném návrhu a pro zvolené řešení je zpracována technická zpráva, statický výpočet, výkaz materiálu a výkresy.
|
|
Zastřešení sportoviště
Chalupa, Miroslav ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a statické posouzení nosné ocelové konstrukce zastřešení tribuny fotbalového stadionu. Stadion je umístěn do lokality Brno. Hlavní nosný systém tvoří 16 radiálně uspořádaných příhradových vazníků s vyložením konzoly 39,9 m. Sloupy s rozsochami podporují vždy dvojici vazníků. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 63,2 m x 155,0 m. Výška střechy nad úrovní terénu je 52,0 m. Byly zpracovány dvě varianty řešení. Návrh je proveden v souladu s platnými normami ČSN EN.
|
|
Spojovací koridor
Sláma, Jakub ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce bylo navrhnout a posoudit propojení dvou budov pomocí spojovacího koridoru. Konstrukce byla navržená jako příhradová bez svislic. Konstrukce je uložená na dvou stojkách příhradové konstrukce. Opláštění bylo uvažováno zasklením. Konstrukce je samostatně stojící a staticky nezatěžuje přilehlé spojované budovy.
|
| |
|
Lávka pro pěší
Báča, Pavel ; Puchner,, Josef (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem studentské práce je návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka spojuje dva objekty v lokalitě Brno – Bohunice. Jedná se o přemostění pozemní komunikace, parkoviště a vstupních oblastí obou objektů. Konstrukce lávky je řešena ve třech variantách s výběrem nejvhodnější varianty
|