Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém pro snížení NOx
Karafa, Pavel ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou emisí oxidů dusíku ve výfukových plynech a možnostmi jejich snížení. Úkolem práce je rozbor systémů pro snižování NOX u soudobých vznětových motorů, konstrukční návrh a sestavení zařízení pro snižování NOX pro zadaný vznětový motor, následně pak ověření funkčnosti tohoto systému sestaveného z komerčně dostupných komponent. V poslední části práce budou provedeny dostupná měření s analýzou dosažených výsledků.
Konstrukční návrh vahadla odpružení vozidla
Poláček, Vojtěch ; Ramík, Pavel (oponent) ; Bradávka, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukcí a pevnostní analýzou vahadla zavěšení autokrosového automobilu. V práci jsou popsány některé případy reálného použití zavěšení s tlačnou tyčí a vahadlem v automobilovém sportu. Dále se práce zabývá konstrukčním řešením dorazů zdvihu a měřením zdvihu kola. Úkolem konstrukční části je návrh tvaru, rozměrů a způsobu uložení vahadla s důrazem na nízkou hmotnost spolu se zachováním dostatečné tuhosti a pevnosti. Konstrukční řešení jsou následně podrobena deformačně napjatostní analýze za účelem optimalizace finálního tvaru.
Mechanismy odpružení pro zlepšení jízdního komfortu
Kuric, Michal ; Porteš, Petr (oponent) ; Bradávka, Marek (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá zhrnutím mechanizmov odpruženia, ktorých cieľom je zlepšenie jazdného komfortu. Zároveň definuje základnú veličinu ovplyvňujúcu kvalitu jazdy z hľadiska odpruženia . Súčasne poukazuje na možnosti budúceho vývoja.
Přeplňovaný zážehový motor o objemu 1,2L
Věříš, Michal ; Svída, David (oponent) ; Bradávka, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem dostupné varianty zážehového motoru o zdvihovém objemu do 1,2 litru, který bude určen k přeplňování turbodmychadlem. Ve výpočtové části se určí návrhové parametry pro výběr kompresoru, na jehož základě se vybere sériově dostupné turbodmychadlo. Simulací v software Lotus Engine Simulation a GT-Power se ověří spolupráce motoru a turbodmychadla, včetně nezbytné regulace. Vzhledem k nedostatečným výkonovým charakteristikám zvoleného turbodmychadla je simulováno přeplňování dvěma do série zapojenými turbodmychadly. S ohledem na optimální průběh výkonu a konstrukční limity je zvolena výsledná dvojice. Součástí práce je rešerše postupů zvyšování výkonu zážehových motorů se zaměřením na systémy přeplňování.
Zážehový přeplňovaný motor Honda
Malec, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodného plnicího turbodmychadla pro zážehový motor Honda 1.98L. Součástí je odborná rešerše dosavadních systémů používaných pro přeplňování zážehových motorů. Další částí je pak výpočtová část pro určení správných parametrů kompresoru a turbíny. Na závěr je provedena simulace vybraného turbodmychadla spolu s motorem pomocí softwaru GT Power.
Píst zážehového přeplňovaného motoru 2.0L
Kusyn, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčního návrhu pístu pro přeplňovanou verzi motoru Honda K20A2, s důrazem na snížení boční síly působící na píst. Jsou zde uvedeny metody a na jejich základě také konstrukční návrhy pístu vhodné pro snížení této síly. Dále je zde obsažena kinematická a dynamická analýza jednotlivých návrhů včetně MKP analýz pro ověření vhodnosti použití těchto řešení.
Motory Honda řady B
Smělý, Jiří ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce jsou benzínové čtyřdobé spalovací motory Honda řady B (značené B-series) se zaměřením na jejich parametry, konstrukci a použití v jednotlivých modelech v průběhu produkce. Pozornost je věnována také vhodnosti použití samostatných motorů pro závodní a polozávodní speciály.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.