Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového prostředí v Dánsku
Bergerová, Linda ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingové prostředí dánského trhu a zkoumat vnější faktory, které ovlivňují firmy při jejich působení na tomto trhu. Mojí snahou je vytvořit představu o dánském podnikatelském prostředí a kulturních odlišnostech Dánů. Při analýze vycházím z vybraných a nejdůležitějších makrofaktorů politických, ekonomických a sociálních. Věnuji se také kulturním specifikům, na jejichž základě a s využitím identifikovaných makrofaktorů uvádím rady, které by měly firmy zohlednit při plánování své marketingové strategie. Díky této práci by čeští podnikatelé měli lépe porozumět tamějšímu prostředí, objevit možné šance jak se uplatnit, ale také odhalit rizika spojená s podnikáním v Dánsku.
Vývoj zahraničního obchodu ČR s Mexikem od počátku 90. let
Bergerová, Linda ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem zahraničního obchodu České republiky a Mexika na konci 20. a na počátku 21. století. Cílem je analyzovat vývoj obchodu, pokázat na jeho důležitost a podporu.

Viz též: podobná jména autorů
2 BERGEROVÁ, Lucie
4 Bergerová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.