Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika řízení zásob u prodejen obuvi
Bauerová, Marie
Diplomová práce se zabývá specifikami řízení zásob u prodejen obuvi. V první části je analyzován trh s obuví v České republice. Dále je provedena charakteristika vybrané společnosti. Pro analýzu stávajících procesů týkajících se řízení zásob je proveden polostrukturovaný rozhovor s vedoucím pracovníkem. Na základě těchto informací jsou identifikována kritická místa v těchto procesech a určena specifika pro řízení zásob obuvi. V závěru práce jsou zdůrazněny klíčové faktory pro úspěšné řízení zásob obuvi jako doporučení pro ostatní firmy z odvětví.
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kočař, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav vizuální komunikace a firemního stylu firmy LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. a zjistit, zda je firemní styl spolu s vizuální komunikací v této firmě vhodně řešený a odhalit jejich slabá místa. Cílem je zjistit, jak veřejnost vnímá značku BIODERMA, jaký je názor na tuto značku i její konkurenci, jaká je znalost a povědomí o této značce a jak firma komunikuje, zejména vizuálně. Na základě výsledků z výzkumu, který byl uskutečněn metodou dotazování prostřednictvím on line dotazníku, navrhuji vhodná doporučení a řešení odhalených nedostatků. Kromě zkoumané firmy by měla má práce přinést užitek také ostatním firmám. Uvádím zde návod jak správně využít vizuální komunikaci, objasňuji její význam, jaké různé formy dnes existují, jaké jsou trendy, jak souvisí s firemním stylem, co je jednotný firemní styl a jakou úlohu v něm plní právě komunikace vizuální. Práce poskytuje ucelený pohled na problematiku vizuální komunikace firem a firemního stylu, tyto dva pojmy spolu úzce souvisí.
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.

Viz též: podobná jména autorů
3 BAUEROVÁ, Martina
2 BAUEROVÁ, Milada
4 BAUEROVÁ, Miroslava
3 BAUEROVÁ, Monika
5 Bauerová, Magdalena
5 Bauerová, Magdaléna
2 Bauerová, Markéta
1 Bauerová, Marta
3 Bauerová, Martina
2 Bauerová, Michaela
4 Bauerová, Miroslava
3 Bauerová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.