Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní metody rozvoje managementu
Králová, Eliška ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku rozvoje managementu a moderní metody rozvoje. Cílem diplomové práce je analyzovat trendy a hlavní změny v oblasti rozvoje v poslední dekádě a identifikovat klíčové potřeby v této oblasti. Dalším cílem práce je porovnat potřeby s aktuální nabídkou rozvoje managementu na českém trhu a na základě nejlepší zahraniční praxe navrhnout nové možnosti rozvoje. Teoretická část zahrnuje aktuální trendy a potřeby v rozvoji managementu a praktická část zkoumá situaci na trhu opřenou o kvalitativní výzkum. Na základě kvalitativního výzkumu se v práci navrhuje vhodné řešení pro rozvoj managementu dle moderních zahraničních přístupů.
Bariéry heutagogického přístupu ve firemním vzdělávání v ČR
Konečná, Lucie ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá moderní rozvojovou metodou, heutagogikou. Heutagogika je označována také jako sebeurčující učení, tedy učení na základě vnitřní motivace. Heutagogika byla poprvé představena v roce 2000 Stewartem Hasem a Chrisem Kenyonem. Práce se dále zabývá situací na trhu vzdělávacích služeb v České republice, analyzuje využívání heutagogického přístupu mezi poskytovateli tréninkových služeb a definuje klíčové bariéry, které omezují využívání heutagogiky v českém prostředí. K tomuto účelu byl proveden kvalitativní výzkum mezi předními dodavateli tréninkových služeb v ČR.
Socioekonomické souvislosti farmaceutického průmyslu
Šklubalová, Tereza ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Úvodní část diplomové práce se věnuje pojmu zdraví a faktorům, které jej ovlivňují. Cílem je vystihnout působení socioekonomického statusu na zdraví a analyzovat používání doplňkové a alternativní léčby. Dále jsou komentována specifika zdravotního trhu, výdaje ve zdravotnictví, subjekty financující zdravotní péči, zdravotní politika státu se zaměřením na lékovou politiku a farmakoekonomii. V práci je pojednáno o historii léků a léčivých přípravků, jejich spotřebě a vývoji ve spojení s farmakoekonomikou. Marketingový mix z hlediska farmacie popisuje výrobek (lék) a jeho životní cyklus, cenu a cenovou tvorbu v České republice, distribuci a propagaci spojenou s reklamou. Praktická část diplomové práce patří již konkrétněji marketingu, inovacím, vědě a výzkumu ve farmacii. Na příkladech je zde ilustrována problematika korupce a nesnadný boj proti ní. V závěru jsou shrnuty informace o dvou velkých farmaceutických, případně zdravotnických, podnicích.
Komparativní analýza řízení vybraných subjektů v době hospodářské recese
Šimáková, Jitka ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Cílem mé práce je popsat základní faktory světové hospodářské krize a vysledovat její projevy v českém prostředí, které budou vystopovány na příkladech zvolených dvou podnikatelských subjektů. Práce nejprve poukazuje na to, jakým způsobem propukla americká hypoteční krize, jaký vliv měla finanční krize na zasažené státy a jaké úkoly padly na podnikovou sféru. V druhé řadě pak předložená práce analyzuje dvě vybrané společnosti, které si v období finanční krize vedly odlišným způsobem. Cílem komparace je zjistit (především z finančních a výkazů a manažerských rozhodnutí) co dovedlo první z nich k nestabilitě a druhou naopak k dalšímu rozvoji. V první kapitole práce popisuji historicky známé finanční krize se zaměřením na americkou hypoteční krizi z roku 2007 a její postupné rozšíření do evropských států, včetně České republiky. Druhá kapitola je věnována metodickému aparátu finanční analýzy, kterou využívám v praktické části. Praktická část se ve 3.kapitole skládá z komentované analýzy účetních výkazů dvou stavebních společností s cílem zjistit odlišnosti v jejich finančním řízení. Do analýzy dále vstupují také nefinanční ukazatele a další faktory, které jsou součástí obsahu 4. kapitoly.
The use of social networks potential in promotion products and services
Biath, Roman ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Kučera, Dušan (oponent)
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb přímo z této sociální sítě význam. Teoretická část obsahuje všechny potřebné definice a poznatky, které jsou pro pochopení principu fungování sociálních sítí potřebné. V analytické části práce porovnává vybrané sociální sítě v České republice a pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje vhodnost použití sociální sítě Facebook jako komunikačního nebo prodejního kanálu. Závěrečná doporučení obsahují návrhy možného zlepšení komunikace na sociálních sítích, aby bylo dosaženo vytyčených cílů.
Analýza a návrh optimalizace internetového obchodního modelu společnosti NS Svoboda s.r.o.
Slepička, Jiří ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je přiblížit podnikatelům možnosti, které jim nabízí internet, jako možnost dalšího rozvoje a vyhledání nových distribučních kanálů pro zvýšení prodeje a povědomí o firmě a jejich produktech. Internet je v dnešní době velkým fenoménem. Jeho význam a úloha budou nadále růst. Tento vývoj s sebou nese i velmi silný rozvoj sociálních sítí, které se v budoucích letech stanou významným nástrojem pro šíření reklamy a silným distribučním kanálem. Bohužel, díky tempu dnešní doby, televizi a dalším mediálním nástrojům nejsou již tradiční prostředky reklamy schopny dostihnout výhody, které přináší reklama na internetu. Výhodou a pozitivem těchto sítí je možnost přesného zacílení na konkrétní zájmovou skupina, která nás zajímá. Daně od malých a středních firem tvoří nezanedbatelnou část státních příjmů a pro přežití na trhu se firmy snaží minimalizovat vynakládané náklady a ve většině případů se jedná právě o náklady na reklamu. Díky internetu je možné tento aspekt anulovat.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Evalution of the business model of new product Lifelink
Kovács, Jozef ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem práce je ověření business modelu nového produktu novznikajícího podniku Lifelink s.r.o. a produktu stejného jména. Práce je koncipována jako doporučení investorovi o přijetí, resp. zamítnutí investice a zároveň jako podklad pro odhad návratnosti této investice a ziskovosti celého projektu. Práce je založená na využití teoretických a praktických poznatkú získaných počas studia a jejich uplatnění při zavedení daného produktu. Práce je rozdělená na čtyři části, kde první část představuje úvod obsahující popis práce, její cíle a postupy. Druhá část obsahuje metodologický aparát na základě kterého je v třetí části provedena praktická aplikace. Jádro tyhle části tvoří studie proveditelnosti rozšířena o specifiká oveřování business modelu. Součástí téhle části je variantní řešení profitability projektu v pesimistické, optimistické a střední, prředpokládané variante. Závěr obsahuje doporučení pro investora o přijetí, resp. zamítnutí investice na základě čisté současné hodnoty a ekonomické pridané hodnoty, v kterých jsou zohledněné poznatky získané v praktické častí.
Podnikatelský plán v oblasti zdravého stravování
Bukovská, Romana ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Cílem této práce je vytvoření podnikatelského plánu v oblasti rychlého a zdravého stravování. Podnikatelský záměr bude konkurovat restauracím, které nabízejí tučná a těžko stravitelná jídla. Zároveň bude zákazníkům nabízet další produkty a služby v rámci zdravého životního stylu, například kurzy vaření nebo prodej potravin. Na základě analýzy trhu, zmapování konkurence a poznání potřeb potenciálních zákazníků je vytvořen výrobní, marketingový a finanční plán. Práce se také důkladně zaměřuje na analýzu SWOT, díky které mohou být definovány silné a slabé stránky podniku a hrozby a příležitosti, které mohou přijít z vnějšího okolí.
Podnikatelský plán - produkce biopaliv
Dostal, David ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce Podnikatelský plán - produkce biopaliv je vytvoření podnikatelského plánu na založení společnosti na produkci dřevěných pelet nedaleko Čáslavi a ověření životaschopnosti tohoto záměru. Teoretická část je zaměřena na specifika malých a středních firem a zásady zpracování podnikatelského plánu. V závěru teoretické části jsou popsány metody hodnocení úspěšnosti projektu. V praktické části je již zpracován samotný podnikatelský plán se všemi náležitostmi, které by podnikatelský plán měl obsahovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Bartoň, Marek
2 Bartoň, Marian
4 Bartoň, Martin
2 Bartoň, Matyáš
5 Bartoň, Matěj
2 Bartoň, Michael
3 Bartoň, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.