Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum realitního trhu v České republice
Bartoš, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Práce se zabývá výzkumem realitního trhu v České republice, především pak výzkumem trhu s rezidenčním bydlením. Hlavními cíli práce je vytvoření přehledu vývoje realitního trhu v České republice a představení jeho specifik, představení a vzájemné srovnání vybraných realitních kanceláří a realitních serverů. Pomocí kvalitativního výzkumu je zjišťováno chování českých spotřebitelů na trhu realit. Pomocí kvantitativního výzkumu, konkrétně pomocí dotazníkového šetření, je zjišťována znalost realitních kanceláří a realitních serverů na českém trhu a spokojenost s poskytovanými službami realitních kanceláří. Dále je v diplomové práci zkoumáno všeobecné vnímání působení realitních kanceláří v České republice. Tyto výzkumy si kladou za cíl zmapovat chování lidí při prodeji či nákupu nemovitosti, zjistit pohled českých lidí na český realitní trh a jeho zprostředkovatele a zjistit jejich znalost jednotlivých realitních subjektů. V závěru práce jsou představeny názory odborníků ohledně stávající a budoucí situace na českém realitním trhu.
Analytické portály, jejich role v chodu podniku a kritéria pro jejich tvorbu a provoz
Bartoš, Petr ; Ing. Ota Novotný, Ph.D. (vedoucí práce) ; doc. Ing. Jan Pour, CSc. (oponent)
Dominantním trendem současných podnikových informačních systémů je bezesporu neustále rostoucí důraz na informace a jejich kvalitu. Kromě kvality je však dalším zásadním faktorem rychlost a pružnost při jejich získávání. Díky dynamickému prostředí, ve kterém se dnešní podniky pohybují totiž i kvalitní informace velmi rychle stárnou, ztrácejí svou hodnotu a snižují konkurenční výhodu podniku, který s nimi disponuje. Tato diplomová práce se zabývá problematikou analytických portálů, které významnou měrou zefektivňují práci s informacemi a jsou tak nasazovány ve velké míře ve všech moderních podnicích. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje seznámení s tím, co analytický portál představuje a jaká je role analytického portálu v podniku vzhledem k metodám jeho řízení a existujícím informačním systémům. Kromě tohoto seznámení pak teoretická část obsahuje také návod, jak lze analytické portály hodnotit. Tento návod zahrnuje jak různá hlediska, z kterých je možné portál hodnotit, tak návrh možného zpracování výsledků takovým způsobem, aby mohly sloužit pro objektivní porovnání více konkurenčních produktů. V praktické části je pak provedena praktická ukázka hodnocení konkrétního produktu. Toto hodnocení je postaveno na základě využití nástroje pro tvorbu portálů při realizaci ukázkového příkladu, a rovněž využití teoretických východisek definovaných v předchozí části práce. Práce tak kromě obecného úvodu do problematiky analytických portálů může sloužit i jako podklad pro vytvoření konkrétní metodiky sloužící k hodnocení různých produktů na trhu.
Analytické portály, jejich role v podniku a kritéria pro jejich tvorbu a provoz
Bartoš, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Dominantním trendem současných podnikových informačních systémů je bezesporu neustále rostoucí důraz na informace a jejich kvalitu. Kromě kvality je však dalším zásadním faktorem rychlost a pružnost při jejich získávání. Díky dynamickému prostředí, ve kterém se dnešní podniky pohybují totiž i kvalitní informace velmi rychle stárnou, ztrácejí svou hodnotu a snižují konkurenční výhodu podniku, který s nimi disponuje. Tato diplomová práce se zabývá problematikou analytických portálů, které významnou měrou zefektivňují práci s informacemi a jsou tak nasazovány ve velké míře ve všech moderních podnicích. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje seznámení s tím, co analytický portál představuje a jaká je role analytického portálu v podniku vzhledem k metodám jeho řízení a existujícím informačním systémům. Kromě tohoto seznámení pak teoretická část obsahuje také návod, jak lze analytické portály hodnotit. Tento návod zahrnuje jak různá hlediska, z kterých je možné portál hodnotit, tak návrh možného zpracování výsledků takovým způsobem, aby mohly sloužit pro objektivní porovnání více konkurenčních produktů. V praktické části je pak provedena praktická ukázka hodnocení konkrétního produktu. Toto hodnocení je postaveno na základě využití nástroje pro tvorbu portálů při realizaci ukázkového příkladu, a rovněž využití teoretických východisek definovaných v předchozí části práce. Práce tak kromě obecného úvodu do problematiky analytických portálů může sloužit i jako podklad pro vytvoření konkrétní metodiky sloužící k hodnocení různých produktů na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
32 BARTOŠ, Pavel
5 Bartoš, Patrik
32 Bartoš, Pavel
4 Bartoš, Peter
3 Bartoš, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.