Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského záměru pro rozvoj firmy
Kučerová, Martina ; Bartuňková, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh pro rozvoj malé firmy GARANT TRADING s. r. o., která se zabývá prodejem svářečské, čistící a zahradní techniky a pořádáním odborných svařovacích kurzů. Práce je strukturována do podnikatelského záměru pro již existující podnik, konkrétně pro rozvoj svářečské školy v právní formě podnikání společnosti s ručením omezeným, a vychází z jejich předností, nedostatků a potřeb. Výchozími informacemi pro zpracování projektu jsou současný finanční stav firmy a její analýzy. Zvažovány jsou možnosti pronájmu nebo koupě svářečské haly v novém místě působnosti, v Olomouci. V práci je prezentován postup a návrh úspěšné realizace projektu.
Graphemics in the German documents of Václav IV 1379-1399
Bartůňková, Alena ; Ebelová, Ivana (oponent) ; Vodrážková, Lenka (vedoucí práce)
Predlozena diplomova präce se zabyva grafematickou analyzou listin Vaclava IV. z let 1379-99. Jedna se 0 nemecke listiny vydane jmenem Vaclava IV., ktere jsou ulozene v prvnim oddeleni Narodniho archivu v Praze v ramci fondu Archiv Ceske koruny. Pohnutky, ktere vedly ke zpracovani tohoto tematu, byly rozlicneho razu. Za prvotni impuls lze ovsem povazovat podnety historicke povahy, protoze obdobi bezprostredne predchazejici husitske revoluci i obdobi vlastniho revolucniho deni povazuji za jedno z nejzajimavejsich v ceske historii. Take osoba Vaclava IV. vzbuzuje svou rozporuplnosti zivy zajem. Starsi historiografii byl Vaclavovi IV. casto prisuzovan zjednodusujici, jednoznacne negativni historicky obraz, aniz byla brana v uvahu jeho nelehka osobni i spolecenska pozice. Na uvod jsem se proto rozhodla pfiblizit osobu Vaclava IV. a dobu jeho vlädy. Zohlednenaje take jazykova situace v ceskern kraIovstvi v obdobich predeslych. Nemene vyznamnou roli hraIy pfi vyberu tematu take podnety diplomaticke povahy. Nasledujici kapitoly se proto snazi objasnit diplomaticke okolnosti, ktere urcitym zpusobem prispely ke vzniku danych listin. Treti kapitola prinasi popis dvora a dvorskych struktur za vlady zmineneho panovnika. Ctvrta kapitola je venovana kanceläfi Vaclava IV. jako integraIni soucasti dvora, jeji historii,...
Návrh podnikatelského záměru pro rozvoj firmy
Kučerová, Martina ; Bartuňková, Alena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh pro rozvoj malé firmy GARANT TRADING s. r. o., která se zabývá prodejem svářečské, čistící a zahradní techniky a pořádáním odborných svařovacích kurzů. Práce je strukturována do podnikatelského záměru pro již existující podnik, konkrétně pro rozvoj svářečské školy v právní formě podnikání společnosti s ručením omezeným, a vychází z jejich předností, nedostatků a potřeb. Výchozími informacemi pro zpracování projektu jsou současný finanční stav firmy a její analýzy. Zvažovány jsou možnosti pronájmu nebo koupě svářečské haly v novém místě působnosti, v Olomouci. V práci je prezentován postup a návrh úspěšné realizace projektu.
Strategická analýza
Bartuňková, Alena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je provést strategickou analýzu firmy ELIT CZ, nalézt její silné a slabé stránky, identifikovat příležitosti a hrozby, které na ni mohou čekat ve vnějším prostředí a na základě zjištěných informací definovat strategická doporučení. Práce sestává ze dvou stěžejních částí. V první z nich, nazvané jako teoreticko-metodologická část, jsou vysvětleny postupy a popsána teorie strategické analýzy. Kromě základních definic a vysvětlení souvisejících pojmů jsou nastíněny i nejčastější nástroje strategické analýzy, které jsou využity v druhé, analytické části práce. Postupně jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního okolí, vnitřních zdrojů a schopností společnosti a SWOT analýza. Analytickou část uzavírají strategická doporučení, která vycházejí z výsledků provedené strategické analýzy
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bartuňková, Alena
2 Bartůňková, Alžběta
1 Bartůňková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.