|
Simulace elektronických obvodů
Žabka, Michal ; Kocina, Filip (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s nejpopularnějšími numerickými metodami pro výpočet diferenciálních rovnic, elektronických obvodů a simulačních programů. První část této práce je zaměřena na výpočet s využitím metody Taylorovy řady a jejích paralelních vlastností. V další kapitole budou popsány metody pro výpočet elektronických obvodů, proces návrhu modelu CMOS invertoru, CMOS NANDu a CMOS NORu. Závěrečná část této prace je zaměřena na simulaci těchto obvodů v různých simulačních programech a shodnocení efektivity jednotlivých metod.
|
| |
| |
|
Simulace elektronických obvodů
Žabka, Michal ; Kocina, Filip (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s nejpopularnějšími numerickými metodami pro výpočet diferenciálních rovnic, elektronických obvodů a simulačních programů. První část této práce je zaměřena na výpočet s využitím metody Taylorovy řady a jejích paralelních vlastností. V další kapitole budou popsány metody pro výpočet elektronických obvodů, proces návrhu modelu CMOS invertoru, CMOS NANDu a CMOS NORu. Závěrečná část této prace je zaměřena na simulaci těchto obvodů v různých simulačních programech a shodnocení efektivity jednotlivých metod.
|
|
Animátor loutkových filmů jeho existence a uplatnění ve 20. a 21. století
Mrázová, Martina ; KLOS, Jan (vedoucí práce) ; Žabka, Michal (oponent)
V této magisterské práci se zabývám problematickým postavením českého loutkového animátora. Na základě rozhovorů se dvěma loutkovými animátory zastupujícími současnou loutkovou animaci u nás a zlatou éru minulého století se snažím zjistit, jak fungoval loutkový animátor v minulém století a jak funguje dnes. Za současnou generaci čerpám ze zkušeností loutkového animátora Jana Štencla a za generaci minulou ze zkušeností pana Jana Klose. Snažím se objasnit, co všechno loutkový animátor musel a musí při své práci znát a umět a jestli se tyto jejich dovednosti nějak liší podle doby, ve které animátor působí/působil. Dále se v této teoretické práci zabývám tím, s jakými problémy se loutková animace dnes potýká a jak reagují loutkoví animátoři na rozmach 3D technologie. V závěru nastiňuji různá řešení současné situace.
|
| |