Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evangelist Marketing of the CloverETL Software
Štýs, Miroslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Diplomová práce Evangelist Marketing of the CloverETL Software se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro ETL nástroj CloverETL. Teoretická část je rozdělena mezi kapitoly dva a tři. V kapitole dva se práce snaží pokrýt pojem ETL, který jakožto samostatná komponenta Business Intelligence architektury není v literatuře příliš zmapován. V kapitole tři je zaveden pojem evangelist marketing, jsou vysvětleny jeho kořeny a pilíře, na nichž staví. Praktická část se sestává z představení fy Javlin, a.s. a jejího softwarového produktu CloverETL. Je zhodnocena dosavadní marketingová strategie firmy a poté navržena strategie nová, opírající se o pilíře evangelist marketingu. Nakonec jsou přínosy nového řešení diskutovány nad tvrdými daty - převážně výstupy z Google Analytics.

Viz též: podobná jména autorů
8 Štys, Michal
8 Štýs, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.