Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak se učit v přírodě a přírodou
Šrámková, Monika Nikol ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu "Jak se učit v přírodě a přírodou". Hledá kořeny zapojení přírody do vzdělávání a výchovy v historii a současnosti, jak v zahraničí, tak u nás. Zabývá se průzkumem vzdělávání a výchovy předškolních dětí, prvním stupněm základních škol a volnočasovými aktivitami v přírodě. Empirická část je kazuistikou zachycující celkový obraz nově založené komunitní školy Zeměkvítek. Objasňuje, jak příroda působí na celostní učení dítěte v předškolním a školním věku. Z praktické části vyplývá, že výuka ve venkovním prostředí pozitivně přispívá k efektům celostního učení dětí. Na základě SWOT analýzy lze konstatovat, že KŠ Zeměkvítek nevykazuje žádné nepřekonatelné hrozby a má potenciál se dál rozvíjet a přibírat další členy.

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠRÁMKOVÁ, Marie
3 Šrámková, Marie
6 Šrámková, Markéta
2 Šrámková, Marta
4 Šrámková, Martina
12 Šrámková, Michaela
6 Šrámková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.