Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu piva
Škubalová, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je najít podobnosti či diference mezi spotřebiteli trhu piva v ČR s použitím primárního a sekundárního výzkumu a obsahové analýzy. Práce obsahuje 2 části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána segmentace trhu, marketingový výzkum a trh piva ČR. Praktická část zahrnuje segmentaci trhu pomocí sekundárních dat (agenturní data MML-TGI se softwarem Data Analyzer), primárních dat (vlastní výzkum za pomocí softwaru SPSS) a obsahové analýzy tištěných reklam. Segmentace je realizována prostřednictvím řady metod, např. shluková a faktorová analýza, obecná analýza, kontingenční tabulky, MCART analýza, media neutral quintiles apod. Je užito post hoc segmentace, forward i backward. Závěr práce se týká charakteristiky odkrytých segmentů s marketingovým doporučením.
Finanční analýza podniku H-PRO
Škubalová, Michaela ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Finanční analýza je zpracována z pohledu managementu za roky 2003 - 2009. Hlavní cíl práce je zaměřen na zhodnocení vkladů pro vlastníky podniku s použitím následujících ukazatelů: rentabilita vlastního kapitálu, rentabilita celkových aktiv, rentabilita tržeb, rentabilita zaměstnaného kapitálu či ekonomická přidaná hodnota. Dílčí cíle doplňují práci o ukazatele likvidity, aktivity, zadluženosti a čistý pracovní kapitál. V této bakalářské práci je také zohledněn dopad finanční krize za rok 2009.

Viz též: podobná jména autorů
4 Škubalová, Marta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.