Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Progresivní styčníky FRP kompozitů konstrukcí dopravní infrastruktury
Simon, Pavel ; Maňas,, Pavel (oponent) ; Schmid, Pavel (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Práce se zabývá výzkumem styčníků konstrukcí z FRP kompozitů použitelných v konstrukčním stavitelství, se zaměřením na lepené styčníky. Jsou zde uvedena a analyzována materiálová a geometrická specifika FRP kompozitu a parametry ovlivňující návrh styčníků. Na postupných krocích je dokládán vývoj návrhu styčníků použitelných pro vybrané referenční konstrukce – lávky pro pěší. Jsou zde uvedeny praktické zkušenosti z testů spojů přeplátovaných i jednostřižných a dále také zkušenosti z návrhu, výroby a testování dvou typů lávek v reálném měřítku. Dále je uvedeno rozsáhlé srovnání spojů, zejména spoje T průřezů s uzavřenými profily pro vybrané typy spojovacích prostředků. Od prostého spojení šrouby a nýty či prostého lepení ke spojům kombinovaným. Ty jsou posouzeny jak z hlediska únosnosti tak i jejich deformačního chování. Tyto testy jsou provedeny pro dvě materiálové kombinace, FRP-FRP a FRP-ocel.
Mostní provizórium pro pěší a cyklistickou dopravu z materiálů vyšších pevností
Bártů, Adam ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Simon, Pavel (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu zvětšení rozpětí ocelové Modulární lávky ML36 pro pěší a cyklisty. Cílem je zachovat co největší počet prvků původní konstrukce. V rámci práce jsou porovnány celkem tři varianty, přičemž jedna z nich byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří prodloužená původní lávka ML36, která je vzepřena předepnutou konstrukcí. Ze statického hlediska se jedná o prostě podepřený příhradový nosník. Rozpětí lávky je 39-45. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355, S460 a S520.
Mostní provizórium pro pěší a cyklistickou dopravu z materiálů vyšších pevností
Bártů, Adam ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Simon, Pavel (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu zvětšení rozpětí ocelové Modulární lávky ML36 pro pěší a cyklisty. Cílem je zachovat co největší počet prvků původní konstrukce. V rámci práce jsou porovnány celkem tři varianty, přičemž jedna z nich byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří prodloužená původní lávka ML36, která je vzepřena předepnutou konstrukcí. Ze statického hlediska se jedná o prostě podepřený příhradový nosník. Rozpětí lávky je 39-45. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355, S460 a S520.
Progresivní styčníky FRP kompozitů konstrukcí dopravní infrastruktury
Simon, Pavel ; Maňas,, Pavel (oponent) ; Schmid, Pavel (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Práce se zabývá výzkumem styčníků konstrukcí z FRP kompozitů použitelných v konstrukčním stavitelství, se zaměřením na lepené styčníky. Jsou zde uvedena a analyzována materiálová a geometrická specifika FRP kompozitu a parametry ovlivňující návrh styčníků. Na postupných krocích je dokládán vývoj návrhu styčníků použitelných pro vybrané referenční konstrukce – lávky pro pěší. Jsou zde uvedeny praktické zkušenosti z testů spojů přeplátovaných i jednostřižných a dále také zkušenosti z návrhu, výroby a testování dvou typů lávek v reálném měřítku. Dále je uvedeno rozsáhlé srovnání spojů, zejména spoje T průřezů s uzavřenými profily pro vybrané typy spojovacích prostředků. Od prostého spojení šrouby a nýty či prostého lepení ke spojům kombinovaným. Ty jsou posouzeny jak z hlediska únosnosti tak i jejich deformačního chování. Tyto testy jsou provedeny pro dvě materiálové kombinace, FRP-FRP a FRP-ocel.

Viz též: podobná jména autorů
3 Simon, Pavel
1 Šimon, Pavol
2 Šimon, Peter
7 Šimon, Petr
4 Šimon, Prokop
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.