Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  začátekpředchozí79 - 88  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 56,165 a km 59,105 včetně návrhu technologie prací
Hlavová, Vendula ; Korkeš, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá úpravou geometrických parametrů koleje a návrhem vhodné skladby železničního svršku v úseku železniční tratě Bludov – Hanušovice. Při návrhu jsou zohledněny stávající objekty a to, propustky, přejezd, nástupiště a mostní objekty. V rámci celé práce je řešen návrh odvodnění tratě, technologie provádění prací a také snaha o zvýšení traťové rychlosti.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Modernizace traťového úseku Okříšky - Bransouze
Melecký, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh geometrických parametrů koleje v úseku mezi železniční stanicí Okříšky a železniční stanicí Bransouze na jednokolejné železniční trati č.240 Brno hl.n. – Jihlava tak, aby došlo ku zvýšení traťové rychlosti s ohledem na realizovatelnost a hospodárnost takové investice. Práce obsahuje také návrh rekonstrukce odvodnění, železničního svršku podle platných právních předpisů a popis technologie práce.
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Fabiánová, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Modernizace traťového úseku Kostelec u Jihlavy - Batelov
Neuwirthová, Elisabeth ; Vacek, Josef (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je modernizovat trať v úseku Kostelec u Jihlavy – Batelov. Navrhnout konstrukci železničního svršku a odvodnění a vypracovat výkaz výměr. Byla vypracována situace, podélný profil a vzorové příčné řezy.
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Návrh souboru mechanizačních prostředků pro kompostování na volné ploše.
ŘÍHA, Tomáš
Cílem práce je návrh souboru mechanizačních prostředků pro kompostování na volné ploše. V první části je popsán postup výroby kompostu. V další části práce byly vybrány dvě kompostovací linky. U těchto kompostovacích linek byly navrženy a popsány jednotlivé mechanizační prostředky, které se v těchto linkách používají. V Poslední části práce jsou uvedeny náklady spojené s pořízením a s provozem mechanizačních prostředků a následně jsou tyto náklady porovnány u obou vybraných kompostovacích linek.
Potenciální rozvoj vybraného regionu
ŘÍHA, Tomáš
Bakalářská práce na téma "Potenciální rozvoj vybraného (Plzeňského) regionu" je rozdělena na dvě základní části. První část, teoretický přehled, se zaměřuje na vysvětlení základních oblastí týkajících se problematiky regionálního rozvoje, regionální politiky, a to jak z pohledu České republiky, tak z pohledu Evropské unie. Rovněž jsou zmíněny pojmy, které s danou problematikou úzce souvisí a které se vyskytují v následujících oddílech bakalářské práce. Druhá, praktická část, se skládá ze socioekonomické analýzy charakterizující veškeré důležité sektory, definování dispozic potenciálního rozvoje regionu. V návaznosti na dvě předchozí složky je praktická část zakončena navržením rozvojové koncepce regionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   začátekpředchozí79 - 88  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
21 ŘÍHA, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.