|
Interpersonální komunikace v podniku
Říha, Michal ; Florianova, Iva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou interpersonální komunikace ve společnosti AUTO – BAYER, s.r.o. Snahou je aplikovat teoretické poznatky v praxi. Pomocí této práce bych chtěl posoudit stav interpersonální komunikace a navrhnout změny pro lepší a efektivnější komunikaci ve výše uvedené obchodní společnosti.
|
| |
|
Simulace vyjednávacích a argumentačních protokolů
Říha, Michal ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komunikací v multiagentních systémech, a to konkrétně vyjednáváním a argumentací. Jsou popsány protokoly pro argumentaci a vyjednávání, a je uveden modelový příklad jejich využití. Je popsán hierarchický model důvěry v kontextu, který slouží agentům k reprezentaci jejich představ o systému. Pro tyto agenty je pak navržen argumentační protokol, kterým jsou řešeny konflikty.
|
| |
|
Potravinářská legislativa EU a ČR a její implementace v potravinářských provozech
ŘÍHA, Michal
V této práci je popsán vývoj legislativních předpisů týkajících se potravinářské problematiky živočišných produktů vydaných v ČR a v EU a je zachycena jejich implementace v potravinářských provozech, zejména z hlediska údajů na etiketách výrobků. V práci jsou dále zaznamenány tyto jednotlivé údaje z etiket získané ve vybraných obchodních řetězcích, pořízená fotodokumentace a porovnání zjištěných výsledků s platnými požadavky ČR. Zjištěné údaje této práce jsou dále porovnány s požadavky zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách, a prováděcí vyhlášky č. 113/2005 Sb. Jednotlivé výrobky ze sledovaných oblastí (masné a mléčné výrobky) jsou dále mezi sebou porovnány (Bodová a zjednodušená bodová metoda) a z hlediska významnosti údajů, sledování údajů spotřebiteli a dalších náležitostí spojených s touto problematikou proběhlo dotazníkové šetření. Z výsledků vyplynula výrazná dominance českých výrobců na našem trhu jak u kategorie mléčných, tak i masných produktů. Z hlediska sledovaných údajů, které jsou výrobci povinni uvádět, nebyla nalezena výrazná pochybení. Pokud výrobkům nějaký údaj chyběl, jednalo se zpravidla jak u masných, tak u mléčných produktů o údaj o výživové (nutriční) hodnotě. Výrobci na sledovaných produktech uváděli veliké množství nepovinných údajů (loga apod.). Měli by se spíše zaměřit jen na některé spotřebiteli preferovaná označení, vzhledem k jejich vysokému počtu a následnou špatnou orientaci v nich pro zákazníka. Spotřebitelé nejvíce preferují loga Klasa a Český výrobek.
|
| |
| |