Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopravní charakteristiky v uspořádání 2+1
Kabeš, Luboš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o komunikacích ve vícepruhovém uspořádání 2+1 v ČR a zahraničí. Zaměřuje se především analogii tohoto typu uspořádání v našich poměrech, tedy na úseky komunikací I. tříd se zvětšeným počtem jízdních pruhů pro pomalá vozidla do stoupání. Součástí práce je ověření některých dopravních charakteristik dopravního proudu včetně porovnání s klasickými dvoupruhovými komunikacemi, zejména z pohledu: úsekových rychlostí; možnosti předjíždění; nehodovosti a závislosti podélného sklonu. Práce si klade za cíl zhodnocení zkušeností ze zahraničí a dosažených výsledků z tuzemských komunikací pro možnosti aplikace uspořádání 2+1 v České republice.
Studie Dukelského náměstí v Přelouči
Mittermayerová, Anita ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce prostoru Dukelského náměstí a jeho okolí před nádražím ČD v Přelouči. Jedná se o úpravu chodníků a komunikací, návrh parkovacích stání a parkoviště. Řešení bylo zpracované v několika variantách na základě provedeného sčítání dopravy.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Kokeš, Ondřej ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a rozebírá některé návrhové prvky z ČSN 73 6101 a porovnává je s Norma de Traçado, což je hlavní předpis pro navrhování pozemních komunikací v Portugalsku. V praktické části na základě poznatků z teoretické části je zkoumán průjezd vozidel směrovými oblouky a z toho pramenící provázanost mezi teoretickým návrhem a výslednou reálnou rychlostí. Cílem práce je ověřit předpoklad, že návrhová rychlost v normě nereflektuje skutečnou rychlost, kterou řidiči jezdí po pozemních komunikacích.
Vyhledávací studie silnice II/152 mezi Modřicemi a Ivančicemi
Konečná, Tereza ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Práce je věnována vypracování vyhledávací studie pro modernizaci silnice II/152 mezi Modřicemi a Ivančicemi s napojením stávající infrastruktury do nového dopravního řešení. Cílem bylo zlepšení kvality dopravy, snížení provozu v obcích a s tím související hluk a zlepšení životního prostředí. Byly navrženy 4 varianty a dále byla řešena nejvhodnější varianta.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Stránský, Jakub ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci návrhových hodnot oblouků směrového řešení pozemních komunikací. Zabývá se porovnáním hodnot mezi českou a zahraničními normami a příčinami rozdílu. Praktická část zkoumá hodnoty skutečné rychlosti vozidel projíždějících oblouky o různých parametrech, které byly naměřeny při měření na vybraných obloucích během roku 2014. Z nich jsou odvozeny nové návrhové hodnoty, které by mohly být užívány pro návrh směrového řešení.
Řešení bezpečnostního rizika na křižovatce silnic II/379 a II/373 v obci Jedovnice
Merčáková, Petra ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu změny stávající nepřehledné stykové křižovatky na stykovou křižovatku s usměrněním provozu nebo okružní křižovatku. V návrhu je navržena komunikace pro pěší dopravu a zastávky autobusových linek. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí ochranného, dělícího ostrůvku.
Variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička
Kovářová, Veronika ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je, variantní řešení silnice I/57 v úseku Semetín-Bystřička. Trasa navržené komunikace, byla v části stávající komunikace zachována, pro její plné využití. Byly vypracovány 4 navržené varianty daného řešení, 3 varianty se snaží co nejvíce využít stávající komunikaci, za obcí Jablůnka, jedna navržená varianta B, vede mimo stávající komunikaci.
Mimoúrovňová křižovatka silnic I/43 a II/385 v Kuřimi
Valentová, Gabriela ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mimoúrovňové křižovatky, která nahradí kapacitně nevyhovující stykovou křižovatku silnic I/43 a II/385 poblíž města Kuřim. Dále mimoúrovňová křižovatka řeší napojení přivaděče severního obchvatu města Kuřim, který se napojí na plánovanou R43. Předpokladem je, že silnice I/43 zůstane zachována ve stávajícím stavu, čímž docílíme ekonomičnosti návrhu. Křižovatka je navržena tak, aby umožnila odbočení do všech směrů křižovatky.
Optimalizace vybraných návrhových prvků ČSN pro projektování pozemních komunikací
Moravec, Karel ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je srovnání návrhových prvků českých norem pro projektování pozemních komunikací s normami ve vybraných členských státech EU. Na základě srovnání a po dohodě s vedoucím práce je navržena optimalizace řídících prvků podélného sklonu s ohledem na udržitelnou bezpečnost dopravy. Práce řeší podélné sklony dálnic, rychlostních silnic a ostatních směrově rozdělených silnic dle normy ČSN 73 6101.
Úprava křižovatky v Trnavě u obchodního centra
Sekaninová, Viola ; Čepil, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dopravního připojení nově vznikajícího obchodně- průmyslového centra v Trnavě na Nitranskou cestu v Trnavě. Požadavkem byla spirálová okružní křižovatka typu TURBO. Dále jsou řešena parkovací stání pro řidiče SAD, komunikace pro chodce i mimoúrovňové křížení železniční tratě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.