Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historie kolem nás
Čejková, Lenka ; Uhlířová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce přibližuje žákům 5. ročníku historii místa, které je lokalizováno v okolí školy. Pomocí projektu, a tudíž vlastního bádání, žáci odkryjí dobu 19. století prostřednictvím života a díla Karla Jaromíra Erbena. Protože je škola lokalizována nedaleko Olšanských hřbitovů v Praze, východiskem i vyústěním projektu jsou tyto hřbitovy, kde je K. J. Erben pochován. Práce je situována do dvou částí. V teoretické části budou předloženy informace o situaci v 19. století. Jak se žilo Čechům a dalším národnostem před rokem 1848 a po něm. Práce se soustředí na významného vlastence Karla Jaromíra Erbena, který žil již ve zmíněné době a jeho dílo, které je stále známé široké veřejnosti. Zároveň se práce soustředí i na žáka a cíle, které vycházejí z RVP. Poznatky získané z teoretické části budou sloužit jako podklady pro praktickou část. V praktické části je práce zaměřena přímo na konkrétní projekt. Jeho plán, realizaci, hodnocení, reflexi a sebereflexi. KLÍČOVÁ SLOVA Karel Jaromír Erben, Olšanské hřbitovy, lidé a čas-RVP, projekt, Národní muzeum,
Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. V teoretické části je rozebrána problematika modernizace výuky, včetně představení dokumentu MŠMT Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dále jsou v rámci teoretické části podrobně rozebrány jednotlivé druhy moderních technologií. Poslední kapitola této části diplomové práce se zabývá současnými projekty, které mají za úkol podpořit modernizaci výuky. V rámci empirické části práce jsou provedeny analýzy dotazníkového šetření provedeného u pedagogů ekonomických předmětů na středních školách a dále u žáků také navštěvujících střední školu. Cílem této části je pomocí diagnostického výzkumu zjistit postoje učitelů a žáků k moderním technologiím. A také prověřit možnosti využití nových technologií při výuce ekonomických předmětů.
Možnosti využítí interaktivní tabule v ekonomickém vzdělávání
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití interaktivní tabule v ekonomickém vzdělávání na prvním stupni základní školy. V teoretické části přibližuje tuto moderní didaktickou techniku. Zaměřuje se na její využití, výhody a nevýhody a na problematiku nákupu interaktivní tabule. Poslední kapitola teoretické části pojednává o problematice finanční gramotnosti na prvním stupni základní školy. Praktická část se zaměřuje na tvorbu výukového materiálu pro různé druhy interaktivních tabulí. Cílem této části bakalářské práce je porovnat jednotlivé interaktivní tabule a programy určené k tvorbě výukových materiálů.

Viz též: podobná jména autorů
2 ČEJKOVÁ, Lucie
1 Čejková, Lada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.