Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.
On-line nástroje pro srovnání cen na internetu
Čapek, Michal Bc. ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce se bude zabývat aktuálními aplikacemi poskytujícími služby srovnání cen na internetových obchodech. Autor navrhne možnosti vlastního řešení podobné služby.
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
30 ČAPEK, Martin
9 ČAPEK, Miroslav
5 Čapek, M.
5 Čapek, Marek
30 Čapek, Martin
1 Čapek, Michal Bc.
9 Čapek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.