Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Drženích redukčních diet u žáků druhého stupně na vybrané základní škole
Vrátná, Petra ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce je cílena na držení redukčních diet u žáků druhého stupně vybrané školy. Teoretická část popisuje pubertální věk, správnou životosprávu vzhledem k vývoji žáků, typy redukčních diet, alternativní stravu a následnou pohybovou aktivitu. Zabývá se rovněž i nemocemi, které mohou být vyvolané častým držením redukčních diet. V závěrečné části jsou zmíněné vzdělávací oblast Výchova ke zdraví a Tělesná výchova v Rámcovém vzdělávacím programy a Školním vzdělávacím programu ZŠ Dobiášova. Praktická stránka práce obsahuje zjištění počtu žáků druhého stupně (6. - 9. ročníků) na vybrané liberecké škole, kteří drží nebo drželi redukčních diety, následné rozhovory s žáky vedoucí k objasnění, proč a za jakých okolností žáci chtěli nebo chtějí držet redukční diety. K získání informací jsou použity kvantitativní metoda dotazníkového šetření, strukturovaný rozhovor vedený s vybranými žáky a následně vytvoření přípravy hodiny s tématem redukční diety. Výzkumná praktická část přináší pozoruhodné informace, které se týkají velkého množství žáků držících redukční diety.
Drženích redukčních diet u žáků druhého stupně na vybrané základní škole
Vrátná, Petra ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce je cílena na držení redukčních diet u žáků druhého stupně vybrané školy. Teoretická část popisuje pubertální věk, správnou životosprávu vzhledem k vývoji žáků, typy redukčních diet, alternativní stravu a následnou pohybovou aktivitu. Zabývá se rovněž i nemocemi, které mohou být vyvolané častým držením redukčních diet. V závěrečné části jsou zmíněné vzdělávací oblast Výchova ke zdraví a Tělesná výchova v Rámcovém vzdělávacím programy a Školním vzdělávacím programu ZŠ Dobiášova. Praktická stránka práce obsahuje zjištění počtu žáků druhého stupně (6. - 9. ročníků) na vybrané liberecké škole, kteří drží nebo drželi redukčních diety, následné rozhovory s žáky vedoucí k objasnění, proč a za jakých okolností žáci chtěli nebo chtějí držet redukční diety. K získání informací jsou použity kvantitativní metoda dotazníkového šetření, strukturovaný rozhovor vedený s vybranými žáky a následně vytvoření přípravy hodiny s tématem redukční diety. Výzkumná praktická část přináší pozoruhodné informace, které se týkají velkého množství žáků držících redukční diety.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.