| |
|
Dalniční most u Soběslavi - příprava, realizace a řízení stavby
Topinka, Jiří ; Špinar, Petr (oponent) ; Hrazdil, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává Stavebně technologický projekt a realizaci dálničního mostu u Soběslavi, na trase dálnice D3, úsek D3 Tábor – Veselí nad Lužnicí, konkrétně SO 7-216 Most přes silnici III/15527, Černovický potok a biokoridor v km 94,100. Jedná se o trvalý silniční most o 25 polích se spojitou konstrukcí z prefabrikovaných, podélně předpjatých betonových nosníků, spřažených betonovou deskou.
|
| |
|
Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě
Topinka, Jiří ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Tvaroh, Stanislav (oponent)
Název: Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoj veřejnosti k výstavbě národního fotbalového stadionu v České republice. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků dotazování vyplývá, jak se fotbalová veřejnost dívá na tento projekt, a jaké jsou představy veřejnosti o výstavbě národního fotbalového stadionu. Metody: Problematika výstavby stadionu byla analyzována prostřednictvím popisné analýzy. Pro zjištění vztahu veřejnosti k národnímu fotbalovému stadionu byla použita metoda elektronického dotazování. Výsledky: Z výsledků tohoto šetření vyplývá, že fotbalová veřejnost není jednotná. Nicméně většina fotbalové veřejnosti projekt výstavby národního fotbalového stadionu v České republice podporuje. Klíčová slova: stadion, fotbal, postoj, veřejnost, marketingový výzkum
|
| |
|
Efektivita fotbalových klubů v Premier League
Topinka, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Efektivita fotbalových klubů v Premier League Cíle: Cílem diplomové práce je zkoumat produktivní efektivitu fotbalových klubů z Premier League v sezóně 2015/2016 pomocí metody umožňující vícekriteriální rozhodování. Následně vyhodnotit, které kluby si při transformaci vstupů ve sledovaném období vedly efektivně, a které kluby měly v pozorovaných oblastech rezervy. Metody: Efektivita jednotlivých klubů Premier League je v diplomové práci zkoumána prostřednictví analýzy obalu dat (DEA). Měření jsou provedena pomocí vstupově orientovaného modelu CCR, který předpokládá konstantní výnosy z rozsahu a pomocí modelu BCC, který uvažuje variabilní výnosy z rozsahu. Výsledky: Ve výsledkové části je vyhodnocena produktivní efektivita jednotlivých klubů Premier League za sezónu 2015/2016. Maximální efektivity v obou sledovaných modelech CCR a BCC dosáhlo osm klubů. To značí, že soutěž jako celek dosahuje velmi vysoké efektivity. Klíčová slova: Premier League, hodnocení efektivity, analýza obalu dat, CCR, BCC
|
|
Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě
Topinka, Jiří ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Tvaroh, Stanislav (oponent)
Název: Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoj veřejnosti k výstavbě národního fotbalového stadionu v České republice. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků dotazování vyplývá, jak se fotbalová veřejnost dívá na tento projekt, a jaké jsou představy veřejnosti o výstavbě národního fotbalového stadionu. Metody: Problematika výstavby stadionu byla analyzována prostřednictvím popisné analýzy. Pro zjištění vztahu veřejnosti k národnímu fotbalovému stadionu byla použita metoda elektronického dotazování. Výsledky: Z výsledků tohoto šetření vyplývá, že fotbalová veřejnost není jednotná. Nicméně většina fotbalové veřejnosti projekt výstavby národního fotbalového stadionu v České republice podporuje. Klíčová slova: stadion, fotbal, postoj, veřejnost, marketingový výzkum
|
| |
|
Dalniční most u Soběslavi - příprava, realizace a řízení stavby
Topinka, Jiří ; Špinar, Petr (oponent) ; Hrazdil, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává Stavebně technologický projekt a realizaci dálničního mostu u Soběslavi, na trase dálnice D3, úsek D3 Tábor – Veselí nad Lužnicí, konkrétně SO 7-216 Most přes silnici III/15527, Černovický potok a biokoridor v km 94,100. Jedná se o trvalý silniční most o 25 polích se spojitou konstrukcí z prefabrikovaných, podélně předpjatých betonových nosníků, spřažených betonovou deskou.
|
| |